Recenzje i rekomendacje są bezstronne, a produkty dobierane są niezależnie. Postmedia może zarabiać prowizję partnerską od zakupów dokonanych za pośrednictwem linków na tej stronie.
technologia
Życie w wirtualnym świecie
Treść artykułu
Postęp technologiczny ma ogromny wpływ na rynek mieszkaniowy
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Istniał kierunek, w którym kanadyjski sektor nieruchomości i mieszkalnictwa mógł pójść w zeszłym roku, kiedy świat się załamał.
Wraz z zakazem otwartych drzwi, otwarciem centrów sprzedaży i niepewnością jako normą, budowniczowie, deweloperzy i agenci nieruchomości nagle stanęli w obliczu ponurej przyszłości, którą wielu przepowiadało.
Na szczęście długo tak się nie stało.
W rzeczywistości na początku tego roku StatsCan stwierdził, że „ceny nowych domów wzrosły o 1,3 procent sześć miesięcy po rozpoczęciu pandemii (między lutym a sierpniem), w porównaniu z 0,2 procentowym spadkiem w tym samym okresie roku 2019. Ceny wzrosły w 23 z 27 miast, które od początku pandemii odnotował Indeks Cen Nowych Mieszkań.
Być może nie ponosiłeś wyłącznej odpowiedzialności za wzrost cen, ale postęp technologiczny miał duży wpływ na kupujących, sprzedających, deweloperów i budowniczych, zwłaszcza od wybuchu COVID-19.
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Według Anshula Ruparella, dyrektora generalnego Real Restate Brokerage Properly, „od dawna spóźnione innowacje przyspieszyły w wielu branżach, w tym w nieruchomościach. Przykładem tego, jak mówi, są „przesiewy w domu, które zawsze były uciążliwe dla sprzedawcy, ale teraz obecność ludzi w domu i poza nim stanowi poważny problem bezpieczeństwa.
„W miarę jak ludzie czują się bardziej komfortowo dzięki wirtualnym wycieczkom i kupowaniu wzroku, proces kupna i sprzedaży zmienia się w sposób, który długo przetrwa pandemię”.
W jaki sposób technologia pomaga zmienić całą branżę można zobaczyć w następujących trzech różnych ofertach oprogramowania:
Polerowanie prawidłowo zasilane przez Jiffy: W lutym firma Properly ogłosiła, że nawiązała współpracę z Jiffy, internetową aplikacją do konserwacji i napraw domów, aby uruchomić usługę, która dałaby sprzedawcom „nieoprocentowaną zaliczkę w wysokości 20 000 USD na modernizację i ulepszenia domu, aby zmaksymalizować cenę sprzedaży”.
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Według obu firm sprzedający pokryje koszty modernizacji dopiero po „sprzedaży ich domu, co eliminuje obciążenie finansowe i stres związany z zarządzaniem modernizacją domu przed wystawieniem na aukcję”.
Zrób to sam obejmuje odświeżenie wnętrza domu „świeżą warstwą farby” w neutralnym kolorze, aby ukryć „oznaki zużycia, które wynikają z lat normalnego użytkowania w gospodarstwie domowym, instalowanie nowych opraw oświetleniowych, architektura krajobrazu podwórka przednie i tylne oraz montaż nowego podgrzewacza wody.
Sprzedawcy nieruchomości mogą wtedy uzyskać dostęp do Properly Polish powered by Jiffy, który ma listę zalecanych remontów domu. Obie firmy twierdzą, że po wybraniu pracy w trybie online praca jest wykonywana w ciągu tygodnia.
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Czerwony dywan VIP-VTRM: Na szczęście pandemie nie mutują w wirtualnym świecie, co jest bonusem dla NEEZO Studios z Mississauga, twórców LiveSiteTM, wirtualnej aplikacji sprzedażowej, która „zapewnia nabywcom domów dokładnie takie same wrażenia jak w centrum handlowym”.
Firma, która była częścią zespołu programistów serialu HGTV The Property Brothers – sceny przelotu mebli i akcesoriów na każdym pokazie były dziełem NEEZO – opracowała aplikację, której nabywcy domów mogą używać do przeglądania i porównywania planów pięter w 2D lub w pełni umeblowane w 3D i filtruj wybór według wielkości jednostki, położenia geograficznego i liczby sypialni.
Mają też możliwość obserwowania rozwoju sytuacji od dnia do zmierzchu, oceny nasłonecznienia/cienia, sprawdzenia otoczenia i bliskości nowego domu, a w przypadku projektu kondominium, zapoznania się z wyposażeniem budynku.
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Najnowszą aplikacją firmy jest Red-Carpet VIP-VTRLM, która zawiera szereg interaktywnych punktów styku, które umożliwiają użytkownikom pobieranie, słuchanie lub przeglądanie elementów 3D centrum sprzedaży.
Aplikacja, która w tym miesiącu zdobyła złoto w konkursie National Association of Home Builders w 2021 roku, została stworzona z konieczności podczas pandemii, mówi założyciel firmy Marvin Maalouf, który z zawodu jest inżynierem elektrykiem.
„Podobnie jak w przypadku każdego wydarzenia na czerwonym dywanie, aby uzyskać dostęp, musisz się zalogować, czego oczekuje się w przypadku pre-launchu konstruktora”, mówi. „Teraz można to oferować wirtualnie”.
WyprzedażRyby: Ten pakiet oprogramowania jest skierowany do nabywców domów, a także deweloperów nieruchomości mieszkalnych, budynków i pośredników.
reklama
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Dla kupujących SaleFish oferuje „stronę internetową, która pozwala im przeglądać, wybierać i kupować dom online”, mówi firma, a sprzedający mogą jej używać do cyfrowej centralizacji wszystkich dokumentów, przechwytywania podpisów elektronicznych i przeglądów planów recenzji z kupującymi.
„Niezależnie od tego, czy są to wielopoziomowe kondominia, domy szeregowe lub standardowe domy szeregowe, czy domy jednorodzinne, istnieje duże zapotrzebowanie, aby dać kupującym możliwość zakupu przez Internet”, mówi.
„Po COVID-19 będzie to nadal miało kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy budowlanej, ponieważ wielu kupujących, a zwłaszcza inwestorów, woli kupować online. Centra sprzedaży zawsze będą ważne dla niektórych kupujących, ale może to już nie być jedyny sposób na sprzedaż nieruchomości mieszkalnej.”
Rick Haws, współzałożyciel i prezes SaleFish, definiuje firmę jako firmę zajmującą się oprogramowaniem do obsługi transakcji na rynku nieruchomości, która myśli o „przyspieszeniu i rozwoju w celu uzyskania nowych funkcji, zwiększonej wydajności i większej prostocie”.
Zapytany, czy w SaleFish był proces uczenia się, odpowiedział, że tak, ale „rozwijamy nasz produkt od ponad 15 lat. „Czas i doświadczenie doprowadziły do prostoty, a prostota oferuje wartość dodaną i skraca krzywą uczenia się”.
Ceny zależą od używanych funkcji i mogą wynosić od 5000 do 50 000 USD.