Najważniejsze wiadomości
Zoomd podpisuje umowę z jednym z najpopularniejszych obiektów sportowych w Polsce
Zoomd, marketingowa platforma technologiczna (MarTech) do pozyskiwania i utrzymywania użytkowników, ma przyjemność poinformować, że podpisała umowę z meczyki.pl, właścicielem i operatorem najpopularniejszego polskiego serwisu sportowego, na osadzenie wyszukiwarki internetowej w serwisie. firmy Zoomd podpisało swoją stronę internetową.
Oczekuje się, że relacja z Zoomd zwiększy liczbę odsłon, zmniejszy współczynnik odrzuceń i zwiększy średnią długość sesji dla ponad 44 milionów miesięcznie odwiedzających serwis meczyki.pl. Zoomd będzie mógł wykorzystać strumień informacji z wzorców wyszukiwania w witrynie w ukierunkowanych kampaniach reklamowych online, oczekując, że te informacje doprowadzą do lepszej monetyzacji kampanii reklamowych.
„Po dołączeniu do Filipin w zeszłym tygodniu na mocy naszej umowy z GMA Networks, cieszymy się, że możemy dodać Polskę do naszej rosnącej listy krajów, w których działają nasi klienci i wydawcy” – powiedział Amit Bohensky, prezes i współzałożyciel Zoomd. „Nasz zespół niestrudzenie pracuje nad otwieraniem nowych rynków i rozszerzaniem zasięgu naszej technologii i usług zarządzania kampaniami online”.
Zaawansowana technologia sztucznej inteligencji (AI) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) firmy ma na celu przyniesienie nowych korzyści wydawcom poprzez optymalizację ruchu w witrynie poprzez wyszukiwanie w witrynie i pomoc reklamodawcom w zarządzaniu pozyskiwaniem użytkowników (UA), które są obsługiwane w setkach kanałów medialnych.
Kliknij poniżej, aby udostępnić ten artykuł
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.