Gospodarka
Znalezienie Porsche online jest teraz jeszcze łatwiejsze
W najnowszych najważniejszych wiadomościach z gospodarki sieciowej Porsche rozwija swoją platformę eCommerce, podczas gdy kochanek i Grubhub łączą siły, aby uprościć działalność restauracji. Plus Point Pickup przejmuje platformę e-commerce GrocerKey.
Porsche rozszerza narzędzie sprzedaży online o nowe pojazdy
Niemiecki producent samochodów Porsche ogłosił w czwartek (26 sierpnia) rozszerzenie swojej internetowej platformy e-commerce Porsche Finder o nowy asortyment od wszystkich 193 dealerów w Stanach Zjednoczonych
Kierowcy z USA mają teraz dostęp do internetowego centrum kupowania samochodów Porsche od dealerów. Witryna oferuje również konsumentom możliwość określenia potencjalnej wartości oddanego pojazdu, sprawdzenia opcji finansowania i złożenia wniosku o pożyczkę online do Porsche Financial Services.
Według strony internetowej firmy Porsche uruchomiło narzędzie sprzedaży online w Niemczech w październiku 2019 roku. Do grudnia 2020 r. rozszerzyła swoją internetową platformę sprzedaży o Hiszpanię, Portugalię, Szwajcarię, Włochy, Francję, Polskę, Słowenię i Estonię. Sprzedaż online w Chinach rozpoczęła się jesienią 2020 roku. Platforma cyfrowa jest już dostępna w 15 krajach.
Integracja Clover-Grubhub ma na celu uproszczenie działalności restauracji
Fiserv, firma macierzysta platformy punktów sprzedaży (POS) i zarządzania przedsiębiorstwem Clover, oraz firma dostarczająca artykuły spożywcze Grubhub ogłosiły w środę, 25 sierpnia, integrację platform korporacyjnych, aby pomóc tysiącom niezależnych restauracji Lepiej realizować zamówienia online.
Dzięki zamawianiu online Clover właściciele restauracji mogą monitorować wszystko, od aktualizacji menu po zarządzanie zamówieniami online. W wyniku tej integracji restauracje korzystające z Clover i współpracujące z Grubhubem mogą przenieść swoje operacje na platformę Clover, umożliwiając zoptymalizowanie zamówień cyfrowych poprzez synchronizację menu, składanie zamówień i nie tylko.
Klienci spoza Grubhub Clover mogą nadal zarejestrować się do odbioru i dostawy Grubhub w ramach bezpłatnego okresu próbnego i otworzyć swój plan dla ponad 33 milionów gości z USA.
Odbiór z punktu dostawcy ostatniej mili kupuje GrocerKey
Dostawca ostatniej mili, Point Pickup Technologies, przejął białą platformę e-commerce GrocerKey. Firma Point Pickup ogłosiła, że stworzyła w branży „pierwszą w branży kompleksową usługę realizacji i dostaw na ostatnim odcinku pod marką własną”.
Oprócz artykułów spożywczych firma Point Pickup z siedzibą w Connecticut, której klientami są Walmart, Kroger i Albertsons, rozszerzyła już swoją platformę o apteki, towary ogólne i dostawy ponadwymiarowe.
———————————
NOWE DANE PYMNTS: 58 PROCENT FIRM MIĘDZYNARODOWYCH KORZYSTA Z KRYPTOWALUTY
Nad: Pomimo zmienności cen i niepewności regulacyjnej, nowe badania PYMNTS pokazują, że 58 procent międzynarodowych korporacji już używa co najmniej jednej formy kryptowaluty – zwłaszcza podczas przesyłania pieniędzy za granicę. Nowa ankieta na temat kryptowalut, Blockchain i Global Business, współpracy między PYMNTS i Circle, która przebadała 500 menedżerów, bada potencjał i pułapki, przed którymi stoi kryptowaluta na drodze do głównego nurtu finansowego.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”