Connect with us

technologia

Zelda: Tears Of The Kingdom „Hands On” wydajność i rozdzielczość w szczegółach

Published

on

Zelda: Tears Of The Kingdom „Hands On” wydajność i rozdzielczość w szczegółach
Zelda: Łzy królestwa
Obraz: Nintendo

Jak zapewne już widzieliście, pierwsze wrażenia z gry The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom są oficjalnie dostępne online. Nintendo pokazało już wiele wybranych materiałów z gry, ale jedna rzecz, która nie została jeszcze potwierdzona, to wydajność i rozdzielczość kontynuacji.

Na szczęście, dzięki materiałom na żywo, zapowiedzi wydają się mieć pojęcie o tym, jak rozgrywa się nowy wpis. Jak podkreśla o Światowy raport Nintendoprowadził tę wersję Łez królestwa 30 kl./s z uchwałą 1600×900 (900p) W zadokowany Tryb. Wspomniano również, że gra działała „konsekwentnie” z tą liczbą klatek na sekundę przez większą część, ale zdarzały się spadki w bardziej gorących momentach.

W naszych rękach tutaj, w Nintendo Life, nasz starszy producent wideo, Alex Olney, miał podobne opinie – zauważając, że wydajność była w większości „solidna”, ale były momenty, w których wymagało to trafienia:

Alex: „Przeważnie wydajność jest dość solidna, ale zauważyliśmy kilka przypadków podczas korzystania z Ultrahand, w których liczba klatek na sekundę znacznie spadła. To nie tak, że popsuło to grę lub zrujnowało naszą zabawę, ale byłoby miło zobaczyć, jak te zagięcia zostały wyprasowane”.

A jeśli się zastanawiasz, oryginalna gra też działała 30 kl./s (przynajmniej po serii aktualizacji, które poprawiły niektóre sekcje gry) i zachował tę samą rozdzielczość, co nowa gra w trybie zadokowanym.

Rozdzielczość trybu przenośnego w Tears of the Kingdom ma być taka sama jak w Breath of the Wild – z docelową liczbą klatek na sekundę 30 kl./s z dynamiczną rozdzielczością 720pale w tej chwili nie zostało to potwierdzone.

Pamiętaj, że wszystko to opiera się na podglądzie, więc wydajność gry i rozdzielczość niekoniecznie odzwierciedlają ostateczną wersję. Wydajność gry może również potencjalnie poprawić się wraz z aktualizacjami w miarę upływu czasu. Wypatruj więcej szczegółów na temat wydajności i rozdzielczości gry, gdy zostanie ona udostępniona publicznie 12 maja.

READ  Biden będzie rozmawiał z McCarthym na temat wstrzymanych rozmów o pułapie zadłużenia

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *