Connect with us

technologia

Zakaz reklamy Apple na Vision Pro pokazuje, że nie ma poczucia humoru

Published

on

Zakaz reklamy Apple na Vision Pro pokazuje, że nie ma poczucia humoru

Jednym z przedstawionych powyżej urządzeń jest Vision Pro, warty 3500 dolarów „komputer pokojowy” opracowany przez największą na świecie firmę technologiczną. Drugi to iHead, nieistniejąca parodia, która powstała przed Vision Pro i została stworzona na potrzeby teledysku przez artystę zajmującego się efektami specjalnymi, który pracował z Monty Python. Apple wydaje się być zaniepokojony tym, że nie będziemy w stanie stwierdzić, który jest który.

Data premiery Apple Vision Pro jest ustalona dopiero w przyszłym roku, ale gigant technologiczny najwyraźniej nie chce, aby cokolwiek zakłóciło wprowadzenie na rynek jego pierwszego całkowicie nowego produktu od lat – i być może najbardziej ryzykownego w historii. Obejmuje to ludzi, którzy żartują (możesz nawet stworzyć własny zestaw słuchawkowy VR z jedną z najlepszych ofert Prime Day na drukarkę 3D).

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *