Najważniejsze wiadomości
Żabka otwiera 50. salon Nano w polskiej fabryce Norblina
Polski sklep Żabka ogłosił że otworzył swój 50. Nano Concept Store w fabryce Norblina w Warszawie.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w centrum warszawskiej Woli o powierzchni 65 000 mkw.
Obejmuje 41 000 stóp kwadratowych powierzchni biurowej i 24 000 stóp kwadratowych rozrywki, kultury, gościnności i handlu detalicznego.
Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Żabka Future powiedział: „Grupa Żabka to obecnie największa w Europie sieć sklepów autonomicznych. Ten innowacyjny koncept, który umożliwia szybkie zakupy bez kasjerów, kolejek czy gotówki, jest dopasowany dokładnie do rodzaju lokalizacji i profilu jej klientów.
„Propozycja idealnie wpisuje się w klimat wielofunkcyjnego kompleksu fabryki Norblina, gdzie wśród zabytkowych budynków można znaleźć nie tylko nowoczesną architekturę, ale także innowacyjne usługi i rozwiązania.”
Ząbka Nano
Sklep Żabka Nano w Fabryce Norblina oferuje asortyment około 400 produktów, w tym dania gotowe marki własnej Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i napoje gazowane Wycisk oraz świeżo mieloną kawę espresso.
Sprzedawca nawiązał współpracę z Adyen w zakresie rozwiązań płatniczych, a klienci mogą wejść do sklepu za pomocą karty płatniczej.
Kupujący otrzymają potwierdzenie zakupu SMS-em na zarejestrowane numery telefonów.
Sklep wyposażony jest w system kamer, który rozpoznaje produkty zabrane z półek, przelicza odpowiednią kwotę i automatycznie dokonuje płatności.
System nie identyfikuje klientów i nie przechowuje ich zdjęć – dodał Żabka.
Na razie, Ząbka Nano Oddziały znajdują się w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Piasecznie, Plewiskach, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu.
Działa w różnych formatach, m.in. B. jako samodzielne automaty kontenerowe, tradycyjne stacjonarne punkty sprzedaży lub jako sklep w sklepie.
© 2022 Europejski magazyn supermarketów – Twoje źródło najnowszych handel detaliczny Aktualności. Artykuł autorstwa Dayeeta Das. Kliknij Subskrybuj zalogować się ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.