Nauka
Żabka otwiera 50. Nano Outlet w fabryce Norblina w Polsce
Polski sklep Żabka został ogłoszony która uruchomiła swój 50. concept store Nano w Fabryce Norblina w Warszawie.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w centrum warszawskiej Woli o powierzchni 65 000 mkw.
Obejmuje 41 000 metrów kwadratowych powierzchni biurowej i 24 000 metrów kwadratowych na rozrywkę, kulturę, restauracje i sklepy detaliczne.
Tomasz Blicharski, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający Żabka Future, powiedział: „Grupa Żabka jest obecnie największą siecią autonomicznych sklepów w Europie. Ten innowacyjny koncept, który umożliwia szybkie zakupy bez kasjerów, linii czy gotówki, jest precyzyjnie dostosowany do potrzeb charakter lokalizacji i profil jej klientów.
„Propozycja idealnie wpisuje się w klimat wielofunkcyjnego kompleksu Fabryki Norblina, gdzie wśród zabytkowych obiektów można znaleźć nie tylko nowoczesną architekturę, ale także innowacyjne usługi i rozwiązania.”
Żabka Nano
Sklep Żabka Nano w Fabryce Norblina oferuje asortyment około 400 produktów, w tym dania gotowe marki własnej Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo zmielone espresso.
Sprzedawca nawiązał współpracę z Adyen w zakresie rozwiązań płatniczych, a klienci mogą wejść do sklepu za pomocą karty płatniczej.
Kupujący otrzymują potwierdzenie zakupu SMS-em na swoje zarejestrowane numery telefonów.
Sklep wyposażony jest w system kamer, który rozpoznaje wyjęte z półek produkty, oblicza odpowiednią wartość i automatycznie dokonuje płatności.
System nie identyfikuje klientów ani nie przechowuje ich zdjęć – dodał Żabka.
Obecnie sklepy Żabka Nano znajdują się w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Piasecznie, Plewiskach, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu.
Działa w różnych formatach, takich jak wolnostojące automaty do sprzedaży kontenerów, tradycyjne sklepy stacjonarne czy jako sklep w sklepie.
© 2022 Europejski Magazyn Supermarketów – Twoje źródło najnowszych wiadomości handlowych. Artykuł autorstwa Dayeeta Das. Kliknij Subskrybuj Zapisać się ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”