technologia
Z wczesnej analizy technicznej wynika, że gra Paper Mario Thousand-Year Door Remaster może działać w 30 klatkach na sekundę
Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą mieć swoją cenę. Wczesna analiza techniczna przeprowadzona przez Światowy raport Nintendo najwyraźniej sugeruje, że rozgrywka w nowej wersji tego turowego klasyka RPG ma na celu osiągnięcie 30 FPS.
Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że „nie ma problemu, jeśli zwiastun jest po prostu renderowany w 30 klatkach na sekundę, ponieważ w rzeczywistości widzimy krótki moment w zwiastunie w 60 klatkach na sekundę w jednym ujęciu, ale.” wydaje się, że to konkretne ujęcie zostało podwojone, co daje wrażenie większej liczby klatek na sekundę. Pozostała część przyczepy nigdy nie przekracza 30 cali.
Dla fanów oryginalnego, klasycznego GameCube, zmniejszenie o połowę liczby klatek na sekundę może być zaskoczeniem, ponieważ wersja z 2004 roku miała na celu 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, być może nie byłoby tak szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą odsłonę Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 FPS.
NWR zauważa, że zmiana liczby klatek na sekundę może potencjalnie powodować problemy z opóźnieniami podczas naciskania przycisków w określonym czasie podczas walki. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym ma wynosić 900p, a szacuje się, że w trybie przenośnym może wynosić około 720p.
W dalszej części analizy wspomniano, że drzwi tysiąca lat dla Switcha wydają się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jednej rzeczy, której może brakować, jest antyaliasing. Oczywiście oprócz zmian wprowadzono także zaktualizowany styl graficzny i tekstury.
Warto zauważyć, że ta gra zostanie wydana dopiero w 2024 roku. W związku z tym nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie zapowiadającym remaster Paper Mario Thousand-Year Door, koniecznie odzwierciedla produkt końcowy. Przed wydaniem można wprowadzić zmiany, w tym dotyczące wydajności i rozdzielczości tytułu na Switchu.