technologia
Xbox Showcase nie będzie zawierał „pełnych zwiastunów CGI” dla gier własnych
Na Twitterze Aaron Greenberg, wiceprezes Microsoftu ds. marketingu gier Xbox, z dumą potwierdził, że podczas Xbox Showcase 11 czerwca nie będzie żadnych „pełnych zwiastunów CGI” promujących własne gry.
W tweecie Greenberg wyjaśnił, że wszystko, co będzie prezentowane w Xbox Showcase (z perspektywy pierwszej osoby), będzie wykonane w całości z „Materiał z gry, materiał z silnika lub materiał z gry z niektórymi przerywnikami filmowymi”.
To jest prawdziwe! To jest Prawdziwy!
Ta fala potwierdzeń natychmiast podpaliła hype train Aaron Greenberg obiecuje że wszystko, co widzimy w Xbox Showcase od początkujących programistów, jest (mniej więcej) dokładnie tym, co otrzymamy. To swego rodzaju odejście od trendu, w którym deweloperzy unikają zwiastunów, które są czysto CG, co często stwarza nierealistyczne oczekiwania wobec projektów – i tak było od lat.
Oczywiście oczekuje się, że ta zawartość w grze, w silniku, zostanie przechwycona na wysokiej klasy komputerach PC, ale to inna debata.
Greenberg również to potwierdził że Xbox Games Showcase zniesie „regułę 12 miesięcy” opisaną podczas ostatniego wydarzenia. Podczas pokazu w 2022 roku Xbox obiecał, że prawie wszystkie gry pokazane na wydarzeniu zostaną wydane w ciągu 12 miesięcy. Od tego momentu w tym przedziale czasowym faktycznie wydano tylko kilka gier.
Oczekuje się, że Xbox Games Showcase zostanie wydany 11 czerwca, a Starfield Direct odbędzie się zaraz po nim.
Więcej informacji o grach od poufnych informacji można znaleźć na stronie Sprawdź naszą relację z najnowszego sezonu Battlefield 2042.