Zabawa
Wzrost liczby abonentów Netflix wzrasta o 2,4 miliona po dwóch kwartałach spadku
Netflix poinformował we wtorek, że dodał nowych subskrybentów w trzecim kwartale po spadku członkostwa w pierwszych sześciu miesiącach roku.
udziały w tym artykule
Gigant streamingowy dodał w trzecim kwartale 2,4 miliona abonentów, pokonując własną prognozę 1 miliona i zwiększając bazę abonentów do około 223 milionów. odpowiedni Kwartalny list od akcjonariuszy Netflix. Ponad połowa nowych abonentów – około 1,4 miliona – została dodana w regionie Azji i Pacyfiku, podała firma.
NETFLIX ZATRUDNIA DWÓCH NAJLEPSZYCH KIEROWNIKÓW REKLAMOWYCH, OD SNAP, DO PROWADZENIA OPCJI TRANSMISJI STRUMIENIOWEJ OBSŁUGIWANEJ REKLAMAMI
Wzrost liczby subskrybentów następuje po tym, jak Netflix stracił 970 000 subskrybentów w drugim kwartale. W ciągu trzech miesięcy wcześniej firma ogłosiła, że liczba abonentów spadła o 200 tys.
W opublikowanych we wtorek kwartalnych wynikach streamera Netflix również odnotował przychody w wysokości 7,93 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 5,9% rok do roku. Przychody w trzecim kwartale nieznacznie spadły w porównaniu z poprzednim kwartałem, kiedy firma odnotowała przychody w wysokości 7,97 miliarda dolarów.
Zyski Netflix za trzeci kwartał wyniosły około 1,40 miliarda dolarów w porównaniu z 1,44 miliarda dolarów w poprzednim kwartale i 1,45 miliarda dolarów rok temu.
Firma prognozuje, że w ostatnim kwartale roku przybędzie 4,5 miliona abonentów.
Jednak Netflix zauważył również, że chociaż „bardzo optymistycznie podchodzi do swojej „nowej działalności reklamowej”, „nie oczekuje i nie przewiduje żadnego znaczącego wkładu” w czwartym kwartale[s] Rosnące członkostwo” w nadchodzącej opcji subskrypcji z reklamami „stopniowo w czasie”.
PLAN OBSŁUGIWANY PRZEZ REKLAMĘ NETFLIX OTRZYMUJE DATĘ I CENĘ URUCHOMIENIA
Firma ogłosiła w zeszłym tygodniu, że 3 listopada w USA i 11 innych krajach uruchomi wspierany reklamami plan o nazwie Podstawowy z reklamami, obejmujący cztery do pięciu minut reklam na godzinę za 6,99 USD miesięcznie.
„Naszym celem jest zapewnienie naszym potencjalnym nowym członkom większego wyboru – nie zmienianie członków w ramach ich obecnych planów” – napisał Netflix w liście do akcjonariuszy. „Członkowie, którzy nie chcą się przełączyć, pozostaną na swoim obecnym planie, bez reklam, w obecnej cenie”.
Ponadto we wtorek Netflix ujawnił szczegóły planów „zarabiania na udostępnianiu kont”, które, jak twierdzi, zostaną wdrożone do 2023 roku.
„Po wysłuchaniu opinii konsumentów zaoferujemy pożyczkobiorcom możliwość przeniesienia swojego profilu Netflix na własne konto i współużytkownikom, aby łatwiej zarządzać swoimi urządzeniami i tworzyć subkonta („dodatkowy członek”), jeśli chcą zapłacić rodzinie lub znajomym zrób to”, czytamy w liście firmy do akcjonariuszy.
Netflix spodziewa się, że „opcja transferu profilu” będzie szczególnie popularna w krajach, w których oferowany jest plan „Basic with Ads”.
UZYSKAJ FOX BUSINESS W DRODZE, KLIKAJĄC TUTAJ
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.