technologia
Wyłączenie wspomagania celowania w Overwatch 2 psuje zabawę graczom konsolowym
Podczas gdy Blizzard był zajęty skutecznym strzelaniem nadzór 2 „off and on again” zeszłej nocy i popełnione przez pomyłkę jedna trzecia jego bohaterów jest tymczasowo niegrywalna Aby rozwiązać problemy, które dotyczą tylko dwóch, gracze obrazili się na inną część niespokojnej strzelanki bohaterów: wyłączając asystę celowania dla graczy konsolowych w meczach międzyplatformowych z innymi graczami na PC.
Już w czerwcu 2021 r. Blizzard ogłosił, że ponad straż dostałem crossplay, dzięki czemu gracze na PC, PlayStation, Nintendo Switch i Xbox mogą grać razem. Chociaż implementacja zrobiła trochę dobrego, pozwalając graczom na przenoszenie ładunku na różne platformy, jeden z Redditorów zauważył, że istnieje kluczowa wada crossplayu dla graczy konsolowych. Wczoraj Redditor KellySweetHeart przyczynił się do tego r/Overwatch subreddit Podkreślenie, w jaki sposób gra międzyplatformowa wyłącza asystę celowania dla graczy konsolowych podczas gry z graczami na PC, powodując „znaczny spadek ich spójności celowania” i rujnując zabawę wszystkim zaangażowanym.
Kontynuuj czytanie: nadzór 2 Jest bardziej wadliwy, niż przyznaje Blizzard [Update: Entire Characters Pulled ATM]
„Dla niektórych to tylko przeszkoda, ale inni po prostu znajdują mniej przyjemności w grze, gdy są w ten sposób słabsi” – powiedział KellySweetHeart w poście. „To kompletna porażka, ponieważ gracze na PC już radzą sobie średnio lepiej, więc uderza jak podwójny whammy”.
Kelly kochanie mówi kotaku że stanowi to problem dla graczy od czasu wdrożenia crossplay w 2021 roku, ale teraz powoduje to nową frustrację, ponieważ zainteresowanie grą ponownie wzrosło po wydaniu OW2.
„Ludzie nie rozumieją, że wyłączenie wspomagania celowania dla niektórych graczy sprawia, że są całkowicie bezużyteczni w puli PC i odzwierciedlają się bezpośrednio w ich statystykach gry, gdy grają” – powiedział kotaku.
Podczas gdy powody wyłączenia automatycznego celowania mogą być ręcznie machnięte, aby rywalizacja między graczami na konsolach i komputerach była uczciwa, inni Redditorzy włączyli się i powiedzieli, że nie powinno to mieć znaczenia, ponieważ tryby rywalizacji nie są dostępne w Crossplay i tak można grać. To dało wiarygodność wielu Redditorom, którzy odpowiedzieli na post KellySweetHeart, aby bronić argumentu, że asysty celowania powinny być włączone w tym czasie OW2Gry Quickplay, ponieważ ludzie grają tam głównie dla zabawy.
„Jeśli tego nie zrobią, pozwól przynajmniej graczom konsolowym podłączyć M&K do swojej konsoli i po prostu dopasuj się do urządzenia wejściowego. (Inne gry robią to całkiem dobrze)” napisał jeden Redditor.
„Wyobraź sobie, że grasz w dowolną strzelankę, ale zamiast myszy masz joystick symulatora lotu, którym możesz spróbować celować. Tak właśnie wygląda gra bez wspomagania celowania na kontrolerze”. powiedział inny.
„Nie miałem pojęcia, że dzieje się to w lobby komputerów PC, a teraz wyjaśnia to, dlaczego postacie, które gram, zawsze czują się „wyłączone”, gdy gram ze znajomymi z komputerów PC”. napisał inny Redditor.
Niektóre osoby na Twitterze wyraziły również niezadowolenie z powodu wyłączenia automatycznego celowania dla graczy konsolowych w grze międzyplatformowej.
„Monitorowanie 2 Domyślnie włączona gra międzyplatformowa, ale brak asysty celowania dla graczy kontrolerów jest do bani. powiedział użytkownik Twittera.
„Właśnie zauważyłem nadzór 2, jeśli grasz na wielu platformach, karze to graczy konsolowych, wyłączając im asystę celowania w lobby PC. Zwykle jest odwrotnie, lmao. napisał inny użytkownik Twittera.
„Największym problemem, jaki mam z #Overwatch2 jest brak asysty celowania podczas gry w lobby PC. Skończyłem dzisiaj grać na PC z moimi przyjaciółmi. Naprawdę uwielbiam crossplay w tej grze, jest baaardzo fajna” – powiedział inny użytkownik Twittera, kończąc swój tweet tym emoji →🤦♂️.
Byłoby co najmniej głupie z ekonomicznego punktu widzenia sugerować graczom, którzy napotykają ten problem, po prostu kupić komputer. Niemniej jednak KellySweetHeart, najwyraźniej przewidując, że niektórzy czytelnicy mogą to zasugerować, stłumił odwet w edycji swojego posta, mówiąc, że powodem, dla którego on i jego przyjaciele nie wstają i nie kupują komputerów, jest to, że nie mogą sobie na to pozwolić.
„Setki lub tysiące dolarów, które musieliby zainwestować w działającą wiertnicę OW2 W porównaniu do PS5, który jest wyceniony na sugerowaną cenę detaliczną, różnica będzie wynosić kilka miesięcy — powiedział KellySweetHeart.
Dodał, że to, że nie może kupić komputera, nie oznacza, że nie zasługuje na to, by cieszyć się grami OW2 z przyjaciółmi i że gracze nie powinni być „segregowani ze względu na cenę swojego sprzętu”.
A dla tych, którzy mogą sądzić, że asysta celowania byłaby przytłaczającą korzyścią dla graczy konsolowych, gdyby została zaimplementowana w meczach crossplay, KellySweetHeart uważa inaczej. „Jeśli wspomaganie celowania działa mechanicznie, to działa bardzo dobrze [in Overwatch 2] i jest znacznie bardziej subtelny w porównaniu z innymi grami z włączoną funkcją crossplay, i myślę, że to daje grze więcej mocy konkurencyjnej ”- powiedział kotaku.
kotaku poprosił Blizzarda o komentarz.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”