Sport
Wyjazd wideo: Klasa Brocton odwiedza Polskę w nauczaniu na odległość | Wiadomości, sport, praca
BROCTON – Czy wiesz, że studenci w Polsce wierzyli, że Skrzydło Buffalo było czymś, co dostajesz od KFC? Aby powstrzymać tę międzynarodową katastrofę dezinformacji, uczniowie Brocton z klas Michelle Swanson i Colina Mulcahy’ego dołączyli do uczniów z Polski w doświadczeniu Mystery Skype.
Wirtualne doświadczenie było możliwe dzięki departamentowi edukacji na odległość Erie 2-Chautauqua-Cattaraugus BOCES, który połączył ze sobą klasy, nie wiedząc, jakie są kraje drugiej.
Mystery Skype to ćwiczenie, w którym klasy z całego świata spotykają się za pośrednictwem łącza do wideokonferencji, aby zadawać sobie nawzajem pytania „tak” i „nie”, aby odgadnąć prawidłową lokalizację drugiej klasy.
Pierwsza klasa, która zgadnie, gdzie jest druga klasa, zostaje zwycięzcą.
Niektóre z zadawanych pytań to: „Czy jesteś na półkuli północnej?” „Czy twój kraj jest śródlądowy?” „Czy jesteś native speakerem języka angielskiego?” „Czy wodospad Niagara graniczy z twoim krajem?”
Wreszcie klasa pani Eweliny Śmiatek z XIV Liceum Ogólnokształcącego we Wrocławiu podejrzewała, że klasy Swansona i Mulcahy’ego były w Stanach Zjednoczonych. Następnie klasy zaczęły zadawać sobie nawzajem pytania i odpowiadać na nie.
Uczniowie Brocton byli zaskoczeni po tym, jak powiedzieli, że obszar WNY jest domem dla skrzydełek kurczaka, że inne klasy natychmiast pomyślały, że skrzydła Buffalo są tym, co dostajesz w KFC. Klasa w Polsce podzieliła się tym, że mieli dłuższy dzień szkolny i często mieli na obiad różne rodzaje pierogów, nawet owoce.
„Cieszymy się, że dzisiejsza technologia pozwala nauczycielom i uczniom łączyć się i uczyć od ludzi z niemal dowolnego miejsca za naciśnięciem jednego przycisku” powiedział Bryan Olson, koordynator nauczania na odległość E2CCB. „Kiedy uczniowie widzą i rozmawiają z dziećmi takimi jak ona podczas Mystery Skypes, budują świadomość kulturową i kontakty oraz pomagają stworzyć globalną społeczność uczniów, co jest ważne w dzisiejszym społeczeństwie”.
Po zakończeniu połączenia Swanson i Mulcahy rozmawiali ze swoją klasą o tym, jak ci uczniowie po drugiej stronie świata są tacy jak oni. W krótkim czasie po meczu polscy uczniowie mieli podobne pytania jak uczniowie Brocton, o to, co pozostali uczniowie jedli na obiad, jak wyglądało codzienne życie w szkole i jak tam mieszkali. Ponadto nawiązali kontakt z tym, co uczniowie wiedzieli o polskiej kulturze i geografii w odniesieniu do bieżących wydarzeń na Ukrainie.
„E2CCB oferuje naszym studentom wyjątkową okazję, taką jak The Mystery Skpye Project, która pozwala studentom wirtualnie podróżować do odległych krajów, myśleć krytycznie i aktywnie współpracować ze studentami z innych kultur w celu odkrywania podobieństw i różnic. Rozmawiali i wyrażali się naturalnie”. powiedziała dyrektor Brocton MS/HS Elizabeth Antolina o tym doświadczeniu. „Jesteśmy dumni z naszych nauczycieli, którzy są gotowi podjąć ten wspólny wysiłek, jednocześnie koncentrując się na rozwijaniu świadomości kulturowej i dostarczaniu naszym uczniom czegoś bardzo wyjątkowego za pomocą technologii E2CCB. Nasi uczniowie dowiedzieli się o znaczeniu różnorodności kulturowej i wyrazili chęć stworzenia większej liczby programów parowania w przyszłości”.
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”