Connect with us

Zabawa

Wydział rzuca wyzwanie konstruktom płci poprzez blask brokatowego lakieru do paznokci

Published

on

Wydział rzuca wyzwanie konstruktom płci poprzez blask brokatowego lakieru do paznokci

WYDZIAŁmarka z etosem wyrażania siebie i kreatywności płci, wydała swój „RAGE”. lakier do paznokci i kolekcja naklejek inspirowana życiem nocnym i kulturą rave.

Głównym bohaterem kolekcji jest lakier do paznokci chromowany brokat, który bawi się specyficznym przeznaczeniem koloru. WYDZIAŁ pracuje nad zresetowaniem stereotypu postrzegania męskiego blasku przez społeczeństwo i postrzegania go jako mieszanki cząstek odbijających światło pod różnymi kątami. Trzyczęściowa kapsuła WYDZIAŁU skupia się na zmieniających się narracjach, a także wspiera rzecznictwo organizacji non-profit i koalicję zasobów życie nocne zjednoczone.

Nightlife United koncentruje się na pomaganiu i wzmacnianiu firm i pracowników Black, POC i LGBTQIA+, którzy tworzą bezpieczną przestrzeń dla tych w swoich społecznościach. Od 2020 r. organizacja rozdaje dotacje w nagłych wypadkach osobom z życia nocnego i poświęca się swojej misji dostarczania posiłków potrzebującym za pośrednictwem lokalnej lodówki i programów wakacyjnych.

Życie nocne i kultura rave są dla nas na WYDZIALE ogromną inspiracją” – powiedział w komunikacie prasowym współzałożyciel WYDZIAŁU Umar ElBably. „Kiedy opracowywaliśmy produkty do naszej kolekcji RAGE, byliśmy świadkami kilku przestępstw z nienawiści w barach i klubach w naszym sąsiedztwie. Jako marka z Bushwick zostaliśmy zainspirowani do odwdzięczenia się społeczności, która zainspirowała tę kolekcję, oraz do podkreślenia członków nocnego życia i społeczności queer w naszej kampanii”.

Ceny kolekcji „RAGE” wahają się od 15 do 30 USD i można ją kupić w Strona WYDZIAŁUczęść dochodu jest przekazywana na rzecz Nightlife United.

READ  Nowe zdjęcie Johnny'ego Deppa jako Ludwika XV. ujawniony w Maïwenn's Jeanne du Barry, podczas gdy Wild Bunch International publikuje oferty w kluczowych terytoriach - AFM
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *