Nauka
Właścicielka salonu ma złote podejście do paznokci i urody
Jej biznes stale się rozwija, a Dominika Nails St Helens nadal prosperuje w Golden Beauty by Dominika.
W naszym najnowszym „Poznaj właściciela salonu” Dominika opowiada nam, jak zawsze marzyła o posiadaniu własnego salonu i dlaczego klienci uwielbiają odwiedzać jej salon przy College Street.
Jeśli chcesz wziąć udział w jednym z naszych wydarzeń związanych z branżą fryzjerską i urodą – Poznaj właściciela salonu, Poznaj terapeutę urody lub Poznaj wizażystę – wyślij e-mail na adres [email protected]
Dominika i zespół zawsze spotykają się z ciepłym przyjęciem
Jakie jest twoje pełne imię?
Dominika Jędrzejczak
Ile masz lat?
32
Jak nazywa się salon/firma?
Dominika Nails St Helens, a mój salon nazywa się Golden Beauty by Dominika.
Jaki jest adres?
Rua da Faculdade 8,
Święta Heleno,
WA10 1TD
Jesteś właścicielem/menadżerem?
Jestem właścicielem.
Salon College Street został otwarty w lutym tego roku
Ilu masz pracowników?
Mam fantastyczny zespół marzeń – jest nas czterech.
Kiedy otworzyłeś salon?
Otworzyłam ten salon w lutym tego roku.
Czy zawsze był w tym samym miejscu?
W grudniu 2021 otworzyłam swój pierwszy salon na West Street – Golden Beauty by Dominika. Ale po trzech miesiącach wiedziałem, że potrzebuję większego lokalu, bo jest za mały. Poczułem, że mogę zrobić coś więcej i chciałem rozszerzyć działalność, więc po roku się przeprowadziłem.
Mieszkasz w regionie? Dorastałeś tutaj?
Właściwie pochodzę z Polski, ale czuję się, jakbym spędziła w St Helens przynajmniej połowę swojego życia. Jestem tu od ponad 10 lat. Zdecydowanie czuję się jak miejscowy!
ZOBACZ WIĘCEJ INFORMACJI:
Poznaj wizażystkę: Amy Rae Makeup
Kilka prac Dominiki
Co robisz? Jakie usługi oferujecie?
Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w branży kosmetycznej. Jestem licencjonowaną stylistką paznokci. Ukończyłam kilka kursów i jestem dumna z tego, co osiągnęłam ciężką pracą. Jestem wielokrotnie nagradzana, wygrałam wiele konkursów, mam wiele trofeów i certyfikatów. Moim ostatnim wielkim trofeum był Międzynarodowy Technik Paznokci Roku.Byłam nominowana do kilku innych nagród, z czego jestem bardzo dumna.
Kolejnym z moich maluszków jest moja własna marka żelowych lakierów do paznokci. Jestem z siebie bardzo podekscytowany i dumny. Produkty Golden by Dominika kupisz w moim salonie.
W salonie oferujemy Państwu zabiegi na paznokcie i włosy, a także przedłużanie i lifting rzęs, koloryzację brwi oraz depilację i laminację brwi. Wykonujemy również zabiegi na twarz i ciało i mamy nadzieję dodać więcej do naszej listy.
Dlaczego zdecydowałeś się otworzyć własny salon?
Pracę zaczynałam w małym pokoju w domu, jednak z czasem zaczęło brakować mi ścian na certyfikaty i miejsca na nowości. Wiedziałam, że nie rozwinę się dalej, jeśli zostanę w domu. Postanowiłam otworzyć salon i znalazłam małe, ciche miejsce niedaleko domu i tak powstał mój pierwszy salon kosmetyczny. Pamiętam to jakby to było wczoraj – miałam tylko dwa dni na to, żeby obiekt wyglądał jak salon kosmetyczny, więc było to nie lada wyzwanie. Po roku przeprowadziłem się do centrum St Helens i teraz moja firma rozwija się z każdym dniem.
Dlaczego tego typu biznes?
Paznokcie zawsze były moją pasją. Uwielbiam robić paznokcie i moja przygoda zaczęła się już w Polsce. Kiedy z mężem zdecydowaliśmy się na przyjazd do Anglii, wiedziałam, że chcę robić paznokcie. Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli kochasz to, co robisz, nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu i to prawda.
Czy byłeś otwarty przed/w trakcie/po pandemii Covid-19? Jak to wpłynęło na Twój biznes?
Kiedy wybuchła pandemia Covid-19, świat zamarł i myślę, że był to szok dla nas wszystkich, szczególnie w branży kosmetycznej. Wykorzystałam wolny czas, żeby stać się jeszcze lepszą i wzięłam udział w kilku kursach online. Kiedy otwierałam salon w grudniu 2021, pandemia wciąż trwała i nie byliśmy pewni, czy będziemy musieli ponownie zamknąć salony. Ale na szczęście udało nam się to pokonać i wszystko powoli wróciło do normy.
Co wyróżnia Twoją firmę na tle innych działających w tym samym obszarze/dziedzinie?
Uważam, że w branży kosmetycznej bardzo ważne jest utrzymywanie wysokich standardów higieny i zgodności z narzędziami pracy w miejscu pracy. Każde narzędzie jest zawsze odpowiednio sterylizowane, a miejsce pracy dezynfekowane po każdym kliencie. Praca, którą wykonujemy jest na najwyższym poziomie – ciągle się rozwijamy, szkolimy i podnosimy swoje kwalifikacje, a tego w niektórych salonach może brakować. Oczywiście to, co nas wyróżnia, to relacje pomiędzy członkami naszego zespołu, ale przede wszystkim z naszymi klientami. Klienci mogą zrelaksować się przy dobrej kawie lub herbacie, posłuchać dobrej muzyki i porozmawiać. Zawsze powtarzamy, że wszystko, co dzieje się w Golden Beauty, zostaje w Golden Beauty.
Dominika unikała różu w salonie
ZOBACZ WIĘCEJ INFORMACJI:
Kosmetyczka spełniająca swoje marzenie, dzięki której klienci wyglądają olśniewająco
Co wyróżnia Twoją firmę na tle konkurencji?
Myślę, że wyróżniamy się na tle konkurencji i wygląd salonu to potwierdza. W naszym salonie zawsze jest czysto i przede wszystkim nie jest to już różowy salon. Bardzo chciałam być wyjątkowa, a każdy z nas jest artystą, dlatego na pewno będzie to widać w naszych pracach. Stale poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności oraz uważnie śledzimy trendy. Nie zamykamy się na nowe osoby – każdego chętnie zapraszamy na spotkanie.
Dlaczego lojalni klienci wracają do Twojej firmy?
Klienci wracają, bo są zadowoleni ze standardu usług jakie świadczymy w salonie. Czują się u nas dobrze i zawsze mówią, że nie chcą wyjeżdżać, co bardzo nas cieszy. Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy komfort i satysfakcję klienta!
Co będzie dalej? Co najbliższe miesiące przyniosą Tobie i Twojemu salonowi?
Mam nadzieję, że w przyszłości będę mógł uczyć ludzi, jak być profesjonalistami w naszej branży. Chciałbym nadal rozwijać firmę i rozwijać markę. Kto wie, może otworzę kolejny sklep ze swoimi produktami, a może nawet kolejny salon.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”