Connect with us

Zabawa

WildBrain napędza jeszcze więcej emocji fanów Strawberry Shortcake dzięki nowym partnerstwom w zakresie licencji, treści i promocji.

Published

on

WildBrain napędza jeszcze więcej emocji fanów Strawberry Shortcake dzięki nowym partnerstwom w zakresie licencji, treści i promocji.

Dzikimózgświatowy lider w dziedzinie rozrywki dla dzieci i całej rodziny, stale poszerza swoją ofertę dla fanów swojej popularnej marki ciasto truskawkowe Franczyza z licznymi nowymi partnerstwami licencyjnymi, kreatywnymi aktywacjami i umowami dystrybucyjnymi, aby dotrzeć do nowych odbiorców wraz ze wzrostem popularności marki. Po drugiej nominacji GLAAD za nowy, oryginalny serial animowany WildBrain, Berry in the Big City, marka Strawberry Shortcake wciąż zyskuje na popularności wśród fanów. Według niezależnej firmy badawczej The Insights Family, Strawberry Shortcake znalazło się na szczycie list przebojów jako szósta najpopularniejsza postać wśród dzieci w wieku od 6 do 9 lat w Stanach Zjednoczonych w pierwszym kwartale 2023 roku, pokonując Harry’ego Pottera, SpongeBoba Kanciastoportego i Barbie.

Podniecenie związane z marką będzie rosło, gdy 15 lipca na oficjalnym kanale Strawberry Shortcake na YouTube rozpocznie się trzeci sezon Berry in the Big City. Ten przebojowy serial, który jest również dostępny w serwisie Netflix, został niedawno wyświetlony w filmie „Knock at the Cabin” w reżyserii M. Night Shyamalana. W nowym sezonie fani spotkają Crabapple Jam, nowego właściciela Berryworks, który w nieoczekiwany sposób wywraca Emily i jej jagodowych przyjaciół do góry nogami. Grono fanów Strawberry Shortcake będzie rosło aż do jesieni, kiedy pierwszy z czterech nowych, długo wyczekiwanych sezonowych odcinków specjalnych animacji CG (4 x 44′) będzie miał światową premierę jeszcze w tym roku na platformie Netflix, a także na kanale Family WildBrain w Kanadzie.

Elizabeth Litten Miller, wiceprezes ds. strategii franczyzy w WildBrain, powiedział: „W tym roku obserwujemy niesamowity wzrost liczby fanów Strawberry Shortcake, a ta kultowa postać nadal podbija serca młodych i starszych na całym świecie”. Rosnąca popularność świata Strawberry Shortcake nie tylko zrodziła nowe oferty treści, ale także całą nową falę możliwości licencjonowania i innowacyjnych aktywacji. Cieszymy się, że partnerzy i fani obejmują Strawberry Shortcake, aby celebrować jej przesłanie różnorodności, kreatywności i przyjaźni na tak wiele pomysłowych i inspirujących sposobów”.

READ  Alex Ross Perry o nadchodzących dokumentach dotyczących sklepów wideo i chodników

Odwiedzających Licensing Expo w dniach 13-15 czerwca zapraszamy do odwiedzenia WildBrain CPLG na stoisku F214, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach partnerstwa dla World of Strawberry Shortcake.

Słodko-jagodowe oferty licencyjne i aktywacje

WildBrain CPLG zapewnił sobie szereg nowych globalnych partnerstw licencyjnych dla klasycznej marki Strawberry Shortcake, w tym z Funko dla jej kultowych popowych postaci, A Leading Role dla kostiumów i akcesoriów, SkinnyDip dla etui na telefony i Diamond Art Club dla projektów rękodzielniczych. Dotychczasowy partner, Dolls Kill, wprowadził na rynek drugą kolekcję na całym świecie, która obejmuje odzież i akcesoria, a także artykuły gospodarstwa domowego.

Nowi partnerzy podpisani przez WildBrain CPLG w USA to między innymi Hunnideux w zakresie palet do makijażu inspirowanych postaciami; Little Bird Bamboo do kompletów Mommy & Me oraz ubranek dla niemowląt i małych dzieci; Goose Creek Candles do świec o zapachu truskawki; Gorący temat dla kolekcji direct-to-retail (DTR), która obejmuje odzież, akcesoria, kosmetyki i obuwie; oraz rozszerzenie obecnej umowy z Centric, aby teraz obejmowała Beauty. Kolekcja zapachowych torebek i akcesoriów firmy Loungefly (część Funko) została niedawno zaprezentowana na SXSW, a cztery z pięciu projektów zostały wyprzedane niemal natychmiast. American Girl wypuściła w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie akcesoria dla lalek z truskawkowym ciastkiem dla lalki Courtney z lat 80., w tym piżamy dla lalek, piżamy dla dziewczynek i komplet piżam, podczas gdy Peter Alexander niedawno wypuścił w Australii kolekcję bielizny nocnej, która wyprzedała się w ciągu tygodnia.

Wewnętrzny zespół franczyzowy WildBrain podpisał również nowe partnerstwa i aktywacje w Stanach Zjednoczonych, w tym Color Me Mine, aby uzyskać doświadczenie w malowaniu ceramiki w domu; CAMP, rodzinna firma przygodowa z lokalizacjami w całych Stanach Zjednoczonych; oraz nowe i odnowione partnerstwa promocyjne z Dana’s Bakery, Sunkist Growers (pomarańcze, cytryny i limonki), Crofter’s Organic (dżemy i pasty owocowe), Chuao Chocolatier i witryną z prezentami Lula’s Garden. Dodatkowo firma Sprinkle Pop wprowadziła na rynek dekoracje do pieczenia ciastek truskawkowych, a firma Fla-Vor-Ice uruchomiła promocję ciasteczek truskawkowych do swoich lodów Freezer Pops.

READ  Qurate Retail Group świętuje marki i założycieli należących do osób czarnoskórych poprzez kilka inicjatyw Black History Month

Nowi dystrybutorzy dla jagoda w dużym mieście i sezonowe specjały

Aby udostępnić zawartość Strawberry Shortcake nowym odbiorcom, WildBrain zapewnił sobie falę umów dystrybucyjnych na wszystkie trzy sezony swojego oryginalnego serialu animowanego 2D, Berry in the Big City (120 x 4′). Pierwszy sezon został zakupiony przez Pluto TV (USA i Kanada), Showmax (Afryka) i Kanopy (USA) w ramach oferty Kanopy Kids; podczas gdy sezony pierwszy i drugi zostały sprzedane TFOUMAX i MYTFI (Francja) oraz MiniMini+ (Polska). CANAL PANDA (Portugalia) nabył sezony od pierwszego do trzeciego.

Cztery nowe seriale animowane CG (4 x 44′) zostały również nabyte przez CANAL PANDA (Portugalia), TVNZ (Nowa Zelandia) i MiniMini+ (Polska).

jagoda w dużym mieście a sezonowe specjały są produkowane przez studio animacji WildBrain w Vancouver z uznanym showrunnerem Michaelem Vogelem (Mój mały kucyk przyjaźń to Magia). Seria celebruje historie o różnorodności, kreatywności i przyjaźni, gdy Strawberry Strawberry podróżuje do Big Apple City, aby znaleźć swój wielki przełom i „ulepszyć świat”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *