technologia
Wideo: Oto analiza techniczna przełącznika Apex Legends On Switch firmy Digital Foundry
Ambitny port Apex Legends Wylądował na Nintendo Switch na początku tego miesiąca. Jak to się trzyma? Firma Digital Foundry przetestowała teraz konwersję Panic Button i wypróbowała najnowszą wersję gry opartą na patchu 1.07.
Pod względem rozdzielczości gra działa w rozdzielczości 720p w zadokowanej grze, przy czym dynamiczne skalowanie rozdzielczości spada do co najmniej 1066 x 600, a dynamiczne skalowanie spada do 576p w obszarze przenośnym do co najmniej 960 x 540.
DF podkreśla szereg cięć – tekstury nie są zbyt szczegółowe, wpływają na cienie, odległość rysowania jest cofnięta i zasłonięta przez mgłę, efekty są mniejsze, a drzewa, krzewy i szczegóły obiektów naziemnych są również znacznie zmniejszone. Następnie usuwa się „ogromną większość” trawy i liści, co uważa się za „przycięte za daleko”. Rezultatem jest zadowalające doświadczenie:
„To, co użytkownicy faktycznie uzyskują, to dość dobra, choć niższa poli, reprodukcja świata gry. Wszystko jest tak, jak powinno i poprawnie wyświetlane w zasięgu ręki. Pomyśl o tym jako o mniej złożonym, ale przyzwoitym odwzorowaniu świata. Odbicia są również zachowywane, efekty soczewek są zachowane, gdy fizyka tkaniny jest na swoim miejscu i jest poprawna, a wrogowie są również wyświetlani w tym samym zakresie, co jest kluczowe dla uczciwego wrażenia z gry dla wszystkich graczy.
Wydajność jest oczywiście najważniejszym tematem, o którym mówi się o Apex Legends na Switchu – podczas strzelaniny liczba klatek na sekundę spada do „niskich 20 fps”. To powiedziawszy, cel 30 FPS jest utrzymany, ale to wciąż tylko połowa graczy z liczbą klatek na sekundę na innych platformach konsolowych, które uruchamiają grę z prędkością 60 FPS.
„Główny problem polega na tym, że w konfrontacji z innymi graczami pojawia się problem z liczbą klatek na sekundę – dokładnie tam, gdzie wydajność powinna być najlepsza. Ponadto istnieje wrażenie, że zbliżenie się do innych graczy zaczyna spadać liczba klatek na sekundę – raczej mało prawdopodobne system wczesnego ostrzegania? „
Według Digital Foundry, cięcia są „tak poważne”, że ostatecznym zaleceniem jest wyłączenie funkcji crossplay (która jest automatycznie aktywowana), aby grać tylko z innymi użytkownikami Switcha, a nawet z polem gry.
Czy próbowałeś Apex Legends na konsoli Nintendo Switch? Co myślisz do tej pory? Zostaw komentarz poniżej.