Najważniejsze wiadomości
WHP Global współpracuje z Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Niemczech i Polsce
Globalna firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła w piątek nową długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH, spółką zależną grupy Schmidt z siedzibą w Norderstedt, na ekspansję marki Lotto w Europie Środkowej.
W ramach partnerstwa Fashioncenter GmbH jest gotowa przejąć rozwój produktów i sprzedaż obuwia lifestylowego oraz mody sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.
Pod hasłem „Lotto Life” Fashioncenter GmbH oferuje szeroką gamę kolekcji odzieży i obuwia, które płynnie łączą elementy sportowe z modą codzienną. Nowe kolekcje lifestylowe Lotto zostaną zaprezentowane latem przyszłego roku i mają pojawić się w sklepach na początku jesieni/zimy 2024.
„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera. Wykorzystujemy nie tylko ich doświadczenie w sprzedaży marek lifestylowych, ale także ich rozległą sieć na dwóch najważniejszych rynkach Europy. Oczekujemy, że to partnerstwo znacznie rozszerzy naszą obecność w tym ważnym regionie” – powiedział Stanley Silverstein, dyrektor handlowy WHP Global.
Andrea Tomat, prezes i dyrektor generalny LSI oraz Cornelia Schmidt, dyrektor generalna Fashioncenter, dodały: „Nasze firmy mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce. Z niecierpliwością czekamy na długą i udaną współpracę, podczas której będziemy wprowadzać do regionu nowe produkty inspirowane włoskim stylem i miłością do sportu oraz poszerzać naszą bazę klientów poza odzież i obuwie wyczynowe na większą przestrzeń lifestylową.
Ostatnio Fashioncenter otrzymała także licencję na markę Kappa na 25 lat.
Portfolio WHP Global obejmuje takie marki jak Anne Klein, Joseph Abboud, Joe Jeans i inne.
Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.