technologia
Weterani Naughty Dog i Infinity Ward tworzą nowe studio That’s No Moon
Nowy deweloper AAA zabezpieczył 100 milionów dolarów inwestycji od firmy Smilegate na prace nad swoim debiutanckim tytułem
Grupa weteranów branży, w tym Naughty Dog, Infinity Ward, Sony Santa Monica Studio, EA i Bungie, ogłosiła utworzenie studia AAA That’s No Moon.
Nowe studio pozyskało już 100 milionów dolarów inwestycji od studia Crossfire Smilegate, aby pracować nad swoim debiutanckim tytułem, fabularną grą akcji.
Nadchodzący tytuł będzie prowadzony przez Taylora Kurosakiego jako dyrektora kreatywnego – byłego kierownika ds. projektowania narracyjnego w Naughty Dog i dyrektora narracyjnego studia w Infinity Ward – oraz Jacoba Minkoffa jako dyrektora gry, byłego głównego projektanta gry w Last of Us i dyrektora ds. projektowania w Call of Duty Nowoczesna wojna.
Zespół założycielski That’s No Moon obejmuje również:
- Michael Mumbauer (dyrektor generalny, były szef PlayStation Visual Arts Group)
- Tina Kowalewski (Chief Strategy Officer, obecny EVP i członek zarządu Giant Squid oraz były dyrektor ds. rozwoju produktu w Santa Monica Studio Sony)
- Nick Kononelos (COO, były starszy dyrektor ds. rozwoju w EA)
- Barry Genova (CTO, dawniej kierownik budowy w Bungie)
- George Allison (CFO, były dyrektor finansowy działu usług globalnych PlayStation)
Pracownicy będą stacjonować w Los Angeles i San Diego, a zespół ma się rozrosnąć do prawie 100 do 2022 roku.
That’s No Moon postrzega siebie jako „skrzyżowanie gier, filmu i telewizji”, głosi komunikat.
Mumbauer skomentował: „Zaczęliśmy That’s No Moon z wyjątkową wizją stworzenia niezapomnianych historii i postaci, które definiują nasze medium i wykraczają poza nie. Z dumą dzielę się tą ambicją z tak utalentowanym zespołem twórców i naszymi niesamowitymi partnerami w Smilegate. „
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”