Connect with us

Zabawa

WBD: Gry wideo pomogły zwiększyć przychody segmentu „Pozostałe” o 9% do 200 mln dolarów w trzecim kwartale

Published

on

WBD: Gry wideo pomogły zwiększyć przychody segmentu „Pozostałe” o 9% do 200 mln dolarów w trzecim kwartale

Mortal Kombat 1

Erika Grünwedela

Premiera gry wideo Mortal Kombat 1 i dalszy sukces Dziedzictwo Hogwartu Franczyza gier pomogła Warner Bros. Discovery zwiększyć przychody z „pozostałego” segmentu biznesowego o 9% do 200 milionów dolarów w trzecim kwartale (zakończonym 30 września), w porównaniu z przychodami wynoszącymi 192 miliony dolarów w tym samym okresie ubiegłego roku. Segment „Inne” obejmuje rozrywkę domową z udziałem antybohatera DC Comics Czarnego Adama i nominowany do Oscara Elvisa będzie kierować sprzedażą mediów pakietowych w 2023 roku.

Całkowity dochód operacyjny segmentu Studio spadł o 5% do 727 mln USD przy przychodach przekraczających 3,22 mld USD w porównaniu do dochodu operacyjnego w wysokości 762 mln USD przy przychodach wynoszących 3,08 mld USD w tym samym okresie ubiegłego roku.

Od strony teatralnej lalka Barbie pozostaje najbardziej dochodowym filmem 2023 roku i w historii Warner Bros., przynosząc na całym świecie prawie 1,5 miliarda dolarów dochodu. Zakonnica II to szósta część uniwersum „Obecności”, która w światowych kasach zarobiła 250 milionów dolarów. Według Warner Bros. filmy uniwersum „Obecności” zarobiły na całym świecie w formie franczyzy prawie 2,3 miliarda dolarów, najwięcej ze wszystkich serii horrorów.

Zapisz się TUTAJ ZA DARMO Wiadomości dotyczące odtwarzania multimediów Codzienny biuletyn!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *