Connect with us

Zabawa

Wartość dokładności – Digital TV Europe

Published

on

Wartość dokładności – Digital TV Europe

Dostawcy usług wideo borykają się z coraz większymi kosztami przechowywania danych, aby dostarczać usługi takie jak catch-up TV, jednocześnie walcząc o osiągnięcie wrażeń użytkownika związanych z przesyłaniem strumieniowym bezpośrednio do konsumenta. Dostawca technologii rozwiązuje oba problemy za pomocą nowej, innowacyjnej technologii.

Dostawcy usług wideo i nadawcy konkurują o dostęp do rozrywki dla klientów w czasie, gdy ilość treści dostępnych dla tych klientów wydaje się nieskończenie rosnąć.

W przypadku dostawców usług działających w świecie wideo w coraz większym stopniu opartym na aplikacjach funkcje takie jak catch-up TV oferują użytkownikom cenione przez nich umiejętności. Ponadto usługodawcy, którzy są pod presją swoich dotychczasowych źródeł przychodów, coraz częściej próbują zarabiać dodatkowe pieniądze na treści, która przechodzi przez ich ręce, wyświetlając reklamy.

Optymalizacja przechowywania

Usługi te są płatne. Catch-up TV wymaga od usługodawców lub nadawców przechwytywania i przechowywania telewizji na żywo jako zasobu na żądanie. Aby określić czas swoich nagrań, zazwyczaj opierają się na informacjach EPG, które nie zawsze są dokładne, co oznacza, że ​​często marnują ogromne ilości miejsca do przechowywania, nagrywając materiał przed i po rozpoczęciu lub zakończeniu wymaganej zawartości .

Kolejnym wyzwaniem dla tych, którzy chcą zarabiać na zaawansowanej reklamie, jest wyświetlanie reklam we właściwych punktach początkowych i końcowych w odpowiednim strumieniu.

Biorąc pod uwagę niedokładność wielu EPG dotyczących czasu rozpoczęcia i zakończenia treści, technologia, która może rozwiązać problem przypisywania nagrań i reklam do odpowiednich czasów rozpoczęcia i zakończenia, z pewnością byłaby cenna. Wejdź na StreamVX, firmę technologiczną opartą na oprogramowaniu, która właśnie uruchomiła aplikację – vx Finder – aby rozwiązać niektóre z tych problemów. vx Finder to aplikacja, którą można uruchomić z całej platformy StreamVX, vx OS. Dodatkowe funkcje obejmują transkodowanie wideo na żądanie do wielu punktów końcowych. System może działać na istniejących urządzeniach wideo lub w chmurze.

READ  ŚPIEW W DESZCZU w Teatrze Muzycznym w Poznaniu

Wraz z vx Finder, firma technologiczna opracowała technologię, która wykorzystuje moc sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby znacznie dokładniejsze zapisy i czasy reklam podczas ich przechowywania, a także oferować klientom końcowym lepsze wrażenia użytkownika.

Dla Szymona Karbowskiego, CEO StreamVX, główną aplikacją jest początkowo umożliwienie dostawcom usług optymalizacji ich przechowywania. Daje to możliwość wyraźnego zidentyfikowania i zmierzenia oszczędności kosztów, które również pomagają poprawić wrażenia użytkownika – podwójna wygrana.

„Istniejące rozwiązania są prawie zawsze oparte na taktowaniu EPG, więc nie są precyzyjne” – mówi Karbowski. „Nasza technologia jest w stanie powiedzieć: 'To jest czas rozpoczęcia’, więc nie musisz całkowicie polegać na EPG. Możemy go użyć do dostosowania EPG i nakazania mu rozpoczęcia nagrywania we właściwym czasie lub, jeśli masz bardzo dużą bibliotekę zasobów, możemy zastosować ten proces do całej biblioteki.

Kilka minut zaoszczędzonych dla każdego pojedynczego nagrania może prowadzić do ogromnych oszczędności w kosztach nagrywania na dużej liczbie kanałów.

„Vx Finder działa jak rodzaj wyłącznika bezpieczeństwa, który przycina krawędzie nagrań, podczas gdy rzeczywista zawartość pozostaje nienaruszona, ponieważ EPG nie jest wystarczająco dokładne”, mówi Karbowski.

Możliwość rozpoczynania i kończenia nagrań we właściwym czasie oraz przycinania nieistotnych treści przed i po nie tylko oszczędza koszty dla usługodawcy, ale także poprawia wrażenia użytkownika – na wiele sposobów.

Technologia ta nie tylko daje użytkownikom możliwość natychmiastowego dostępu do treści, które chcą zobaczyć, ale także daje usługodawcy swobodę włączania funkcji, takich jak szybkie przewijanie do przodu, w bardziej płynny sposób, gdy pomijanie reklam jest zabronione, ponieważ oprogramowanie jest dokładne, może zlokalizować, gdzie zaczyna się reklama i kończy.

Inne funkcje ułatwione przez tę technologię obejmują rozszerzenie możliwości pomijania wstępów do serii w przypadkach, gdy dostawca treści nie miał wcześniej zasobów, aby to umożliwić.

READ  John Moran wciąż porywa fanów swoimi umiejętnościami rzeźbiarza w szkle

„Możesz ustawić początek i koniec treści w odtwarzaczu, dzięki czemu możesz utworzyć listę odtwarzania, aby usługodawca mógł zaimplementować funkcję pomijania wstępów dla seriali, które zostały wcześniej dodane do biblioteki na żądanie”, mówi Karbowski.

Jest to szczególnie przydatne w przypadkach, gdy licencje na treści udostępniano na żądanie, ale z jakiegoś powodu pierwotny właściciel nie rozpowszechniał zastrzeżonych metadanych, które mogłyby umożliwić taką funkcjonalność, lub gdy metadane są niekompletne lub w inny sposób niedostępne są .

Technologia może zatem pozwolić użytkownikom na pominięcie wstępu w znacznie szerszym zakresie treści – ulepszenie doświadczenia użytkownika, które daje dostawcom usług dodatkową korzyść. „Jest to teraz naturalna korzyść dla ludzi, którzy narzekają na usługi, które jej nie mają”, mówi Karbowski, Correct Marks.

vx Finder wykorzystuje mieszankę wykrywania treści w oparciu o ustalone znaczniki i wyrafinowaną sztuczną inteligencję, aby określić, gdzie można przyciąć treść lub wstawić reklamy, co Karbowski nazywa „podejściem hybrydowym”.

Karbowski mówi, że funkcja pomijania wstępu, którą umożliwia vx Finder, jest obecnie testowana u operatora w Polsce.

Reklama zautomatyzowana

Chociaż optymalizacja kosztów przechowywania i włączanie funkcji, takich jak „Skip Intro”, są natychmiastowymi aplikacjami, którymi są teraz podekscytowani usługodawcy, technologia StreamVX może również odgrywać ważną rolę w umożliwianiu dostawcom usług zarabiania na przesyłaniu strumieniowym za pośrednictwem reklam zautomatyzowanych.

„To będzie przyszłość, ponieważ wszyscy od dawna mówią o reklamie programmatic. Teraz mamy do tego większość narzędzi i wiemy, że będzie dobrze. Chodzi o bycie we właściwym miejscu we właściwym czasie – mówi Karbowski.

vx Finder może odegrać ważną potencjalną rolę w umożliwieniu bardziej wyrafinowanych modeli reklamowych. Może zapewnić dokładne zliczenie czasu przeznaczonego na reklamę, co ma oczywiste zastosowanie w zgodności z przepisami. Może również określać punkty dokładnego rozmieszczenia sygnałów SCTE35, aby umożliwić dynamiczne wstawianie wyświetlacza.

READ  KRÓTKIE: PTO, TOUR OF THE UK, DAZN

vx Finder jest obecnie w serii testów w Polsce i innych częściach Europy. Technologia ta jest cenna dla operatorów płatnej telewizji, ponieważ pozwala im obniżyć koszty i zapewnić użytkownikom doskonałe wrażenia. Operatorzy mają dostęp do treści swoich partnerów, ale według Karbowskiego „nie zawsze są udostępniane z poprawnymi metadanymi”.

„Więc jest to dla nich dobre narzędzie do utrzymania konkurencyjności” – mówi. „Operatorzy konkurują z Netflix, HBO, Discovery i resztą, ale także przesyłają strumieniowo swoje treści. Muszą zaoferować klientowi taką samą funkcjonalność, jaką bezpośrednio oferuje klientowi nadawca lub streamer – to jedyny sposób, w jaki mogą przetrwać w konkurencji”.

To jest treść sponsorowana.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *