Connect with us

Gospodarka

Walton TV przyciąga kupujących w Rumunii

Published

on

Walton TV przyciąga kupujących w Rumunii

Walton Brand TV, gigant elektroniki z Bangladeszu, otrzymał solidne opinie od kupujących w Rumunii.

W Rumunii Walton Brand TV wyprzedza inne światowe marki pod względem konkurencyjności na rynku dzięki wysokiej jakości obrazu, trwałości produktu, przystępnej cenie oraz najnowocześniejszym funkcjom i wzornictwu.

Według władz Walton, międzynarodowa marka elektroniki z Bangladeszu produkuje telewizory zgodnie z europejskim wzornictwem i standardami z zaawansowanymi funkcjami we własnej fabryce, zgodnie z komunikatem prasowym.

Po zaspokojeniu krajowego popytu eksportowali jako producenci oryginalnego sprzętu do wielu krajów europejskich, m.in. do Niemiec, Austrii, Danii, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Irlandii, Polski i Chorwacji, telewizory z oznaczeniem „Made in Bangladesh”.

Oprócz eksportu telewizorów do Europy jako OEM, Walton rozpoczął eksport telewizorów do Rumunii pod własną marką w kwietniu tego roku.

Saeed Al Imran, wiceprezes Walton’s International Business Unit, a także odpowiedzialny za rynek rumuński, powiedział: „Rumunia ma 1,5 miliona rynków telewizyjnych rocznie, co jest bardzo konkurencyjne.

KTN Technology, znana rumuńska firma zajmująca się marketingiem elektroniki użytkowej, sprzedaje telewizor marki Walton jako autoryzowany dystrybutor. Dostarczają telewizory Walton do największych sieci i supermarketów w Rumunii, a także do detalicznych salonów elektroniki użytkowej.

Robią też masową reklamę za pośrednictwem ulotek. Umożliwiło to Walton TV błyskawiczne przyciągnięcie uwagi rumuńskich nabywców.

Wysoka jakość obrazu, trwałość, przystępne ceny, wzornictwo i funkcje zgodne z europejskimi standardami telewizora Walton TV zapewniają solidną reakcję ze strony rumuńskich nabywców.

KTN Technology planuje sprzedać 1 lakh jednostek od Walton TV w Rumunii w 2021 roku. Imran ma nadzieję, że marka Walton odniesie sukces na rynku rumuńskim, wykorzystując wysoką jakość produktów i ich bogate doświadczenie biznesowe.

Mostafa Nahid Hossain, dyrektor generalny Walton TV (CBO), powiedział, że od dwóch lat eksportuje telewizory na rynek europejski jako telewizory OEM.

READ  Eksport Pakistanu na główne rynki wzrósł o 13 procent

W tym krótkim czasie udało im się rozszerzyć eksport telewizorów do około 11 krajów w Europie. W rezultacie, Walton odnotował w 2020 roku dziesięciokrotnie wyższy eksport telewizorów do Europy niż rok wcześniej. A całkowity eksport telewizorów do Europy w 2020 roku został przekroczony w pierwszych pięciu miesiącach tego roku (od stycznia do maja).

Marka Walton dobrze wystartowała na rynku europejskim przez Rumunię. Mosatfa Nahid Hossain dodała, że ​​obecnie pracują nad osiągnięciem celów rozszerzenia eksportu telewizorów do 21 krajów europejskich w tym roku.

Według źródeł Walton TV eksportuje z etykietą „Made in Bangladesh” za pośrednictwem ponad 100 partnerów biznesowych w ponad 35 krajach. Całkowity eksport Walton TV wynosi 34% do Danii, 16% do Niemiec, 22% do Grecji, 15% do Chorwacji i Irlandii, 6% do Polski i 5% do Afryki i innych krajów.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *