technologia
Walmart wypuszcza narzędzia AR dla domu i biznesu
Ten dźwięk jest generowany automatycznie. Daj nam znać, jeśli masz jakieś uwagi.
list nurkowy:
- Wraz z innymi detalistami inwestującymi więcej w rozszerzoną rzeczywistość, Walmart ogłosił w tym tygodniu, że będzie udostępnij dwa nowe narzędzia AR oparte na aplikacjach dla kupujących w domu i sklepie, zgodnie z wpisem na blogu Walmart eCommerce Starszy wiceprezes ds. doświadczeń na miejscu Brock McKeel i Walmart Global Tech Starszy wiceprezes ds. nowych firm i aspirująca technologicznie Cheryl Ainoa.
- Nowa funkcja „Wyświetl w swojej przestrzeni”, która zostanie udostępniona wszystkim klientom za pośrednictwem aplikacji na iOS na początku lipca, umożliwia kupującym przeglądanie wybranych mebli i artykułów dekoracyjnych w ich przestrzeniach. Początkowo będzie to dostępne dla 300 pozycji, ale w nadchodzących miesiącach Walmart rozszerzy ofertę o przedmioty z powrotem na studia.
- Druga funkcja – która nie ma oczekiwanej daty premiery i jest wciąż rozwijana – to dostępna w sklepie funkcja aplikacji AR, którą można spersonalizować Informacje o produkcie. Kupujący i współpracownicy mogą „po prostu skierować swój aparat mobilny na nasze półki sklepowe za pośrednictwem aplikacji Walmart, aby filtrować nasz asortyment na podstawie ich osobistych preferencji”, zgodnie z postem.
Wgląd do nurkowania:
Niedawne ogłoszenie Walmart pokazuje poczucie pewności, że kupujący chcą bardziej spersonalizowanych, wciągających doświadczeń — w domu i w sklepach.
„Wierzymy, że sklep znajdujący się najbliżej naszych klientów jest w ich kieszeni i koncentrujemy się na tym, aby to zawsze dostępne doświadczenie było tak proste, angażujące i spersonalizowane, jak to tylko możliwe” – powiedzieli McKeel i Ainoa.
Funkcja Zobacz w swoim pokoju również wykorzystuje dotykową informację zwrotną i wibruje telefon, gdy użytkownicy przeciągają meble lub dekoracje poza granice pokoju. Został również opracowany z Klienci niepełnosprawni za pośrednictwem poczty, z instrukcjami głosowymi dla kupujących niewidomych lub niedowidzących oraz z kontrolą gestów dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
To nie jest pierwsza wyprawa Walmart w technologię AR i koncentruje swoje wysiłki zarówno na klientach, jak i współpracownikach sklepu. A Post na LinkedIn autorstwa Srini Venkatesan, wiceprezesa wykonawczego Walmart Global Tech, w zeszłym roku omówiono uruchomienie narzędzia AR „które natychmiast odwzorowuje i śledzi każde pudełko na zapleczu dla współpracowników sklepu”, dzięki czemu współpracownicy nie muszą podnosić każdego pudełka, aby przeczytać etykiety zawartości.
Inni główni detaliści również wdrożyli podobną technologię AR. Na początku tego miesiąca Amazon uruchomił nową funkcję aplikacji AR, która pozwala kupującym wirtualnie przymierzać wybrane tenisówki. Marka kosmetyczna Sally Hansen została wydana w lutym w ramach partnerstwa pomiędzy jej spółką macierzystą Coty i organizacją technologiczną Perfect Corp. narzędzie AR do przymierzania lakieru do paznokci. Firma Pinterest udostępniająca obrazy również wydała w lutym funkcję AR dotyczącą wystroju domu i mebli, zawierającą przedmioty z Walmart, West Elm, Wayfair, Crate and Barrel i innych.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”