Zabawa
W Polsce dominuje telewizja tradycyjna
Chociaż usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie wciąż spędzają około 90% czasu przed telewizorem, oglądając tradycyjne programy.
Według najnowszych ustaleń Nielsen The Gauge, Polacy zwiększyli w styczniu oglądalność swoich streamów z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) łącznie stanowiły 3,7%, podczas gdy inne usługi przesyłania strumieniowego miały 2,7%. Najpopularniejszym rodzajem telewizji tradycyjnej była telewizja satelitarna (34,6% ogółu), następnie kablówka (29,5%) i naziemna (23,9%), podczas gdy pozostałe usługi stanowiły 6,1%.
The Gauge został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach telewizyjnych. Nielsen opublikował swoje pierwsze wydanie The Gauge w Stanach Zjednoczonych w maju 2021 r.
Dane pochodzą z panelu jednego źródła Nielsena, który składa się z 3500 gospodarstw domowych i prawie 9700 panelistów. The Gauge: Polska opiera się na miesięcznych danych dotyczących udziału w widowni AMR (średnia ocena minutowa). Dane prezentowane są dla osób powyżej 4 roku życia w podziale na telewizję kablową, satelitarną, naziemną (zarówno liniową, jak i z przesunięciem czasowym do 7 dni) oraz oglądalność według streamingu (transmisja na żywo oglądalność kanałów telewizyjnych na platformach OTT jest klasyfikowana jako streaming oglądalność). Kategoria Inne obejmuje wyświetlenia nierozpoznanych treści.
Powiązany
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.