technologia
W Militsioner, wielcy gliniarze to dranie
Rosyjskie studio Duzi chłopcy opublikował jeszcze kilka minut materiału z Bojownicy, jego nadchodzący symulator „próbuje uciec z miasta, nad którym czuwa gigantyczny policjant” (h / t) Strzelba Rock Paper).
Od lipca ubiegłego roku gra została zaktualizowana o głosowe odgrywanie ról i system umożliwiający rozmowę z gigantycznym policjantem i innymi mieszkańcami. To powiedziawszy, wygląda na ten sam straszny, awangardowy projekt, który twórcy ujawnili w 2020 roku.
„Aby policjant i otoczenie dobrze rozumieli gracza, pracujemy nad systemem, który poprawnie przetwarza odpowiedzi gracza na podstawie kontekstu”. aktualny blog programistów wyjaśnia, porównuj z polowaniem na duchy w trybie współpracy Phasmophobia. „Ważne jest, aby nie popełniać głupich błędów i nie stwarzać przeszkód, ponieważ odpowiedzi wpływają na nastrój Milicjanta i nastawienie do gracza”.
TallBoys ma powiedział to Bojownicy jest również wliczony w cenę alternatywa oparta na tekście do mechaniki językowej, a może nawet do „klasycznego systemu dialogowego”.
Od pierwszej demonstracji kilka miesięcy temu Bojownicy przyciągnął uwagę fanów dziwnych gier wideo, a także fanów Rosyjska prasa państwowaTen ostatni opisał grę ze względu na podobieństwo policjanta do „rusofoba” Wujek Styopapostać z literatury rosyjskiej i kreskówek lat trzydziestych XX wieku.
G / O Media może otrzymać prowizję
„Naszym celem nie jest namalowanie złego obrazu policji, ale zbadanie problemu odpowiedzialności i władzy”. Bojownicy Opowiada główny artystyczny i projektant Vladimir Semenets Wielokąt ostatni wrzesień.
Bojownicy jest jest obecnie opracowywany na pc. Nie ma daty premiery.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”