Connect with us

Zabawa

W lutym oglądalność polskiej telewizji spadła

Published

on

W lutym oglądalność polskiej telewizji spadła

W lutym Polacy spędzali średnio 4 godziny i 8 minut dziennie przed ekranem telewizora.

Dane opublikowane przez „The Gauge” firmy Nielsen oznaczają, że obejrzano o około 11 minut mniej niż w styczniu 2024 r.

Powodem spadku jest krótszy czas spędzany w telewizji linearnej. Widzowie obejrzeli średnio o 17 minut mniej niż w styczniu. Nieco więcej czasu poświęcili jednak na streaming treści (średnio o 1 minutę więcej niż w styczniu).

Wśród programów telewizyjnych największą oglądalność w lutym miały polskie seriale, programy rozrywkowe i treści informacyjne. Liderem wśród kanałów telewizyjnych pod względem oglądalności stał się kanał informacyjny TVN24. Wśród źródeł treści streamingowych wzrosty zanotowały SkyShowtime, Pilot WP i CDA.pl.

Czynniki te przyczyniły się do wzrostu ogólnego udziału transmisji strumieniowej w oglądalności wideo na ekranach telewizorów, osiągając w lutym rekordowy poziom 8,3% (najwyższy poziom od czasu wprowadzenia w Polsce raportowania Gauge). Netflix utrzymał się na szczycie rankingów serwisów streamingowych, ale jego udział w ekranach telewizorów nieznacznie spadł do 2,0% (z 2,1% w styczniu). Na drugim miejscu swoją pozycję umocnił YouTube, zmniejszając dystans do Netfliksa i odnotowując udział w ekranach telewizorów na poziomie 1,9% (z 1,6% w styczniu).

READ  Życie po Brexicie - powiązać Spotify i Netflix w Wielkiej Brytanii?
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *