Nauka
Vmoto odnotowuje rekordową sprzedaż w 2020 roku i zwiększony popyt ze strony partnerów B2B
Specjalny raport: Firma EV Vmoto odnotowała rekordową sprzedaż w 2020 roku, wzrost o 24% w 2019 i 112% w 2018.
Vmoto (ASX: VMT) ogłosił dobre wyniki w czwartym kwartale 2020 roku i rekordową sprzedaż w całym roku, wzrost o 24% w 2019 roku.
Globalna firma zajmująca się pojazdami elektrycznymi odnotowała wzrost sprzedaży o 112% w 2018 r., A popyt na jej pakiet produktów, szczególnie w obszarze B2B, rośnie.
Vmoto sprzedało 6 028 lokali w 4Q2020, z czego 5 569 sprzedano na rynku międzynarodowym, a 21 416 w 2020 roku. Firma odnotowała również silną pozycję gotówkową netto w wysokości 15 mln USD bez zadłużenia bankowego.
Ciągły rozwój B2B
Firma Vmoto odnotowała znaczny wzrost zainteresowania klientów biznesowych, w tym firm zajmujących się dostawą żywności, dostawą paczek i wspólnych przejazdów, swoimi produktami B2B i prowadzi zaawansowane dyskusje na temat kolejnych zamówień w 2021 r.
Realizując swoje plany ekspansji w 2021 roku, firma zobaczyła również kilku nowych międzynarodowych dystrybutorów, których wymieniono w 2020 roku.
Ogłoszenie na początku tego miesiąca spowodowało, że akcje Vmoto wzrosły po tym, jak ogłosiło największe do tej pory zamówienie o wartości 13 milionów USD od strategicznego partnera B2B Greenmo Group. To zamówienie stawia Vmoto w stanie kontynuować trajektorię wzrostu w następnym roku finansowym, zgodnie z jasną mapą drogową B2B.
Co dalej z Vmoto
Strategia rozwoju Vmoto jest wspierana przez kilka globalnych inicjatyw związanych z pojazdami elektrycznymi oraz zmianę nacisku na zrównoważony rozwój. Koncentrując się na swoich partnerach B2B, Vmoto jest dobrze przygotowana do wykorzystania tego oraz globalnego wzrostu usług dostarczania do domu i wspólnych przejazdów.
Vmoto jest obecnie w trakcie rozmów z kilkoma potencjalnymi klientami w Boliwii, Bułgarii, Kolumbii, Francji, Grecji, Gruzji, Węgrzech, Indiach, Meksyku, Polsce, Portugalii, Hiszpanii i Szwajcarii.
Ten artykuł został opracowany we współpracy z Vmoto, reklamodawcą Stockhead w momencie publikacji.
Ten artykuł nie stanowi porady dotyczącej produktów finansowych. Przed podjęciem jakichkolwiek decyzji finansowych należy rozważyć zasięgnięcie niezależnej porady.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”