Sport
Viaplay i T-Mobile łączą siły w Polsce
Grupa Viaplay i T-Mobile nawiązały współpracę handlową w Polsce.
Dzięki temu klienci T-Mobile Swap będą mieli bezpłatny dostęp do usługi streamingowej Viaplay od 27 grudnia 2022 do 28 lutego 2023 i od tej daty będą mogli dodać do swojego pakietu abonament Viaplay.
Daje to większej liczbie polskich widzów możliwość wypróbowania sportowej oferty Viaplay na żywo przed długo oczekiwaną premierą polskiej Formuły 1 na Viaplay 5 marca 2023 r.
Klienci T-Mobile mogą oglądać na żywo wszystkie oferty sportowe Grupy Viaplay, w tym Premier League, Bundesligę, Ligę Europejską UEFA i Ligę Konferencyjną UEFA, mistrzostwa EFL, NHL, KSW i inne. Ponadto widzowie mogą oglądać seriale i filmy z Viaplay, a także nowe hollywoodzkie hity.
W III kwartale 2022 roku Viaplay ma już ponad 1 milion klientów w Polsce od momentu uruchomienia w kraju w sierpniu 2021 roku. W sumie T-Mobile ma w Polsce 11 mln klientów we wszystkich swoich pakietach.
Komentując umowę dystrybucyjną, Alexander Bastin, CCO Grupy Viaplay, Europa kontynentalna i kraje bałtyckie, powiedział: „Viaplay to wyjątkowa usługa, która oferuje coś dla każdego. Cieszymy się, że klienci T-Mobile mogą teraz odkrywać wszystko, co mamy do zaoferowania podczas tej promocji i nie możemy się doczekać powitania ich jako abonentów na czas przed nowym sezonem Formuły 1”.
Oprócz T-Mobile, Grupa Viaplay w Polsce posiada wieloletnie partnerstwa sprzedażowe z Canal+ Polska, UPC, Vectra i Play. Viaplay jest również dostępny dla polskich widzów w ramach bezpośrednich abonamentów.
Związane z
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”