Connect with us

Zabawa

Umowa dotycząca atramentów NENT Group dla Viaplay z polskim UPC

Published

on

Umowa dotycząca atramentów NENT Group dla Viaplay z polskim UPC

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) i UPC w Polsce podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną, aby udostępnić usługę strumieniowania Viaplay klientom UPC.

Viaplay wprowadzi na rynek szereg oryginalnych filmów Viaplay, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci oraz sportów premium na żywo, w tym Bundesligi, 3 sierpnia w Polsce. Premier League i Formuła 1 zostaną dodane w nadchodzących latach.

Zgodnie z umową dystrybucyjną Viaplay będzie dostępny w różnych pakietach telewizyjnych dla nowych i obecnych klientów UPC. Usługa będzie również dostępna jako dodatkowa subskrypcja, a aplikacja Viaplay zostanie ostatecznie zintegrowana z odbiornikiem telewizyjnym 4K UPC.

Kim Poder, dyrektor handlowy Grupy NENT, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani współpracą z UPC, aby udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję rynkową UPC na obszarach miejskich, umowa ta doskonale uzupełnia inne nasze partnerstwa w kraju. Widzowie w Polsce mogą liczyć na Viaplay, a kolejne umowy dystrybucyjne są w przygotowaniu.”

Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer w UPC Polska, dodał: „Nasza współpraca z Grupą NENT pokazuje nasze wieloletnie zaangażowanie w gromadzenie najwyższej jakości treści i dostarczanie na rynek najwyższej jakości rozrywki. Szczególnie cieszy nas, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do najwyższej jakości treści sportowych, w tym Bundesligi, Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencyjnej UEFA, a także Premier League od 2022 roku, które przyczynią się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce.”

READ  „Nie moja matka”: kobieta McCann atakuje
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *