technologia
Ujawniono liczbę klatek na sekundę i rozdzielczość dema Hyrule Warriors: Age of Calamity
Nintendo wydało demo na początku tego tygodnia Hyrule Warriors: Age of Bad luck – Pozwól każdemu spróbować przed zakupem.
Niektórzy poszli o wiele dalej i zbadali wydajność gry. A jeśli demo ma coś do zaoferowania, wygląda na to, że liczba klatek na sekundę rośnie i maleje jak jo-jo. VG Tech – ten sam kanał YouTube, co przeprowadzone testy wydajnościowe na Pikmin 3 Deluxe Demo przed wydaniem również obejrzało. Jak widać poniżej, przeskakuje pomiędzy 20-30 fps:
Jeśli chodzi o rozdzielczość, VG Tech dostarczył dokładny podział trybów zadokowanych i nadających się do noszenia:
Tryb zadokowany wykorzystuje rozdzielczość dynamiczną, przy czym najwyższa znaleziona rozdzielczość to 1440 x 810, a najniższa znaleziona rozdzielczość to około 1013 x 570. Liczba pikseli 1440 x 810 jest powszechna w trybie zadokowanym. W trybie zadokowanym interfejs użytkownika jest renderowany w rozdzielczości 1920 x 1080.
Tryb przenośny wykorzystuje rozdzielczość dynamiczną, przy czym najwyższa znaleziona rozdzielczość to 960 x 540, a najniższa znaleziona rozdzielczość to około 676 x 380. Liczba pikseli przy 960 x 540 jest powszechna w trybie przenośnym. W trybie przenośnym interfejs użytkownika jest renderowany w rozdzielczości 1280 x 720.
Wydajność w trybie przenośnym jest podobna do wydajności w trybie zadokowanym. Tryb zadokowany ma dłuższą odległość wyciągania i ulepszone poziomy detekcji w porównaniu do trybu przenośnego
Warto zauważyć, że to demo niekoniecznie jest reprezentatywne dla ostatecznej wersji, która ukaże się 20 listopada w tym miesiącu. Jak oceniasz dotychczasowy występ w Age of Calamity? Powiedz nam poniżej.