Connect with us

technologia

Ubisoft obniża swoje roczne prognozy, ponieważ premiery gier są ponownie przesunięte

Published

on

Ubisoft obniża swoje roczne prognozy, ponieważ premiery gier są ponownie przesunięte

Logo UbiSoft Entertainment można zobaczyć na Paris Games Week (PGW), targach gier wideo w Paryżu, Francja, 29 października 2019 r. REUTERS / Benoit Tessier / Zdjęcie pliku

28 października (Reuters) – francuska firma zajmująca się grami wideo Ubisoft (UBIP.PA) obniżyła w czwartek swoje prognozy na cały rok i przesunęła trzy główne nowości na następny rok podatkowy.

Darmowa gra „Tom Clancy’s The Division Heartland”, która ma zostać wydana w latach 2021-22, ma teraz swoją premierę w latach 2022-23, powiedział Ubisoft wraz z „Prince of Persia: The Sands of Time”. i „Kowal +” . „, Dwa tytuły, które już w tym roku były opóźnione.

Chociaż Ubisoft odnotował rekordowe rezerwacje w zeszłym roku, ponieważ blokady związane z koronawirusem zmusiły ludzi do przejścia na domową rozrywkę, ograniczenia zdrowotne oznaczały również spowolnienie wydajności produkcji w całej branży, z późniejszymi problemami w globalnym łańcuchu dostaw i brakiem komponentów elektronicznych zmniejszających wydajność urządzeń do gier.

W lipcu firma Ubisoft przełożyła premierę gry sportowej „Riders Republic” i strzelanki wieloosobowej „Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction” odpowiednio na październik i styczeń.

Jego polski konkurent CD Projekt (CDR.WA) boryka się z podobnymi problemami i odkłada wydanie konsolowych wersji nowej generacji „Cyberpunka 2077” i „Wiedźmina 3” na 2022 zamiast na koniec 2021 roku.

Ubisoft, twórca przeboju „Assassin’s Creed”, oczekuje teraz, że rezerwacje netto w latach 2021-22 – liczba netto sprzedanych produktów i usług w danym okresie – pozostaną niezmienione rok do roku i będą nieco niższe niż poprzednie prognozy jednocyfrowe wzrost.

„Nie nieoczekiwane, ale nadal nie przytłaczające” – napisał analityk Credit Suisse Matthew Walker w oświadczeniu skierowanym do klientów, odnosząc się do opóźnień w grach i oczekiwań Ubisoftu na rezerwacje netto, które są poniżej konsensusu, od 725 mln euro do 780 mln euro (847 USD). mln do 911 mln USD) za październik. Grudzień.

READ  Google Shaped by Water: woda spotyka się z technologią

Utrzymująca się wysoka sprzedaż Assassin’s Creed Valhalla, najnowszej części serii, której premiera miała miejsce w listopadzie zeszłego roku, pomogła Ubisoftowi pobić własną, konsensualną prognozę na trzy miesiące do końca września, z rezerwacjami netto w wysokości 392,1 miliona dolarów.

(1 USD = 0,8562 euro)

Sprawozdania Valentine’a Baldassari; Montaż przez Kirsten Donovan i Susan Fenton

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *