Connect with us

Nauka

Tworzenie znaczącego dziedzictwa zawodowego

Published

on

Tworzenie znaczącego dziedzictwa zawodowego

O dziedzictwie opowiadają ci, którzy są najbardziej dotknięci wpływem danej osoby. Życie staje się legendarne, a wpływ i osiągnięcia danej osoby stają się częścią znacznie większej historii, opowiedzianej przez tych, którzy mieli szczęście tego doświadczyć. Długo po tym, jak osiągnięcia i historie sukcesu znikną, niezatarty ślad pozostanie z nami jako ciągłe przypomnienie wspomnień, które zawsze są z nami. Zarówno w pracy, jak i w życiu tworzenie dziedzictwa wartego pamięci jest szlachetnym wyzwaniem, które daje nam możliwość pozostania wiernym naszym wartościom i zaangażowania się w służbę.

W październiku legenda sprzedaży wydawniczej i reklamowej Henry W. Marks, który w wieku 93 lat ucieleśniał dynamicznego ducha, zmarł niespodziewanie w jednym ze swoich ulubionych miejsc na świecie, East Hampton w stanie Nowy Jork. Jego życie jest dla nas doskonałą lekcją, jak żyć w pełni i autentycznie, przyczyniając się do większego dobra. Dzięki ponad półwiecznej karierze w mediach Henry był szanowanym dyrektorem i konsultantem znanych firm i marek, w tym Dow Jones, Playboy, Psychology Today, Rolling Stone, Abril i Weider. Będąc świadkiem ewolucji naszej branży z firmy działającej głównie na szczeblu krajowym, zajmującej się wyłącznie drukiem i zdominowanej przez mężczyzn, do międzynarodowych marek multimedialnych działających na wielu platformach, napędzanych przez różnorodne zespoły i technologie, Henry miał prawdziwą pasję do swojej pracy i wprowadzania zmian.

Henry W Marcos. Zdjęcie: Donnelly Marks

Wierzący we współpracę, transfer wiedzy, sieć FIPP i zwolennik jednostek na wszystkich poziomach (od obiecujących przedsiębiorców medialnych i pracowników biurowych po doświadczonych dyrektorów generalnych), Henry był wyjątkowym liderem na światowym krajobrazie medialnym. Będąc pionierem międzynarodowej przestrzeni wydawniczej, Henry zapewnił marce i portfolio medialnemu Playboy osiągnięcie najważniejszych szczytów, z ponad 1500 stronami ogłoszeniowymi i milionami czytelników. Wkroczył na nowe rynki na terytoriach takich jak Rosja, Republika Południowej Afryki, Brazylia, Węgry i Japonia, jednocześnie przekształcając działalność w Niemczech, Grecji, Francji i Polsce. Silna obecność w mediach pomogła zbudować świadomość marki Playboy, czyniąc ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Według PLBY Group marka w dalszym ciągu „generuje miliardy dolarów rocznie z globalnych wydatków konsumentów dzięki produktom i treściom dostępnym w około 180 krajach”.

READ  Zęby późnojurajskich ryb drapieżnych pod mikroskopem

„Henry znajdował radość w swojej pracy, a większą radość w ludziach, z którymi pracował. Wielu z nas kochało Henry’ego; wielu innych go szanowało. Ale złośliwa radość w sposobie, w jaki nas pracował, nauczał i wspierał, pozornie niemal bez wysiłku, była czymś godnym uwagi”. podzielił się Davidem Walkerem, byłym starszym wiceprezesem, wydawcą i dyrektorem redakcyjnym.

Przez dziesięciolecia Henry był mentorem nowych pokoleń liderów mediów na całym świecie. Jego doświadczenie redakcyjne i wpływ jako mentora pomogły na nowo przemyśleć biznes i rozpocząć niezliczone przedsięwzięcia. Henry lubił uczestniczyć w konferencjach FIPP i specjalnych delegacjach, aby otworzyć nowe terytoria dla międzynarodowych publikacji, szkolić lokalne zespoły partnerskie w zakresie najlepszych praktyk i wykorzystywać inteligencję kulturową do adaptacji marek medialnych. Nawet jego konkurenci podziwiali jego wyjątkowy styl, wytrwałość i strategiczne nastawienie. Dzięki swojemu bystremu wyczuciu w identyfikowaniu talentów i niskiej tolerancji dla tego, co nieskuteczne, Henry był hojny, dzieląc się swoim czasem i mądrością z tymi, których wybrał do szkolenia i rzucania wyzwań.

O swoim podejściu do pracy David zauważył: „Był nieustraszony; Jeśli był jakiś moment w jego karierze, o który się niepokoił, a przypuszczam, że musiał, to nie lata, gdy go znałem, ani wielu ludzi, którzy pracowali z nim przez dziesięciolecia wcześniej. Zawsze był niezapomniany. Ludzie, którzy z nim pracowali 20 lat wcześniej, byli zaskoczeni i zachwyceni jego widokiem. (I nie zapomniałeś o śmierci Henry’ego!) Wydobył z nas coś wyjątkowego, myślę, że dlatego, że było w nim coś bardzo wyjątkowego.

Spotkanie Playboy International Edition w 2000 roku w rezydencji Playboya. W pierwszym rzędzie siedzi Mary Nastos, która prowadziła międzynarodowe biuro w Chicago; David Walker znajduje się obok Theo Filippopoulosa, a w tym rzędzie reszta zespołu Playboy Chicago International, a także Patrick McLain, Nick Santos i Frances Evans. Hugh Hefner „Hef” stoi obok Henry’ego Marksa i Boba O’Donnella, który był starszym wiceprezesem ds. międzynarodowych, a tuż za nimi stoi Chris Caldwell z globalnych i międzynarodowych redaktorów: Stefana Gessulata, Petera Susko, Tomasa Sziemby i Stana Baretsa. Inni obecni członkowie zespołu redakcyjnego pochodzili z Polski, Niemiec, Meksyku, Chorwacji, Japonii, Brazylii, Węgier, Francji, Holandii i Rumunii. Dzięki uprzejmości Playboy Enterprises

Wspominając czas spędzony z Henrym, Theo Filippopoulos, prezes Attica Publications, podzielił się swoimi przemyśleniami na temat wpływu i wpływu Henry’ego: „Miałem jedyną w życiu okazję spotkać Henry’ego i pracować z nim pod koniec lat 90. Zainspirował go jak nikt inny w życiu zawodowym i osobistym. Taki wpływ może zdarzyć się raz w życiu. Pracowaliśmy razem w Playboyu, a potem w magazynie Shape. Ale przede wszystkim byliśmy prawdziwymi przyjaciółmi.

READ  Impreza sąsiedzka w Baltimore upamiętnia życie stracone rok wcześniej

Oprócz innych osiągnięć uporządkował rozwój marki Playboy w krajach Europy Wschodniej. Miałem okazję słuchać i uczestniczyć w kilku wydawnictwach w Rosji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Serbii i oczywiście w reedycji greckiego wydania. Zaraźliwość szkolenia Henry’ego, wraz z jego subtelnym i wyjątkowym humorem, zawsze zmieniała „pracę” w zabawną i ciągłą „imprezę”.

Ci z nas, którzy mieli zaszczyt z nim pracować, wiedzieli, jak niesamowicie kolorowy i pełen życia był Henry. Przyjaźnie, które Henry zbudował w naszej branży, były autentyczne i trwały aż do przejścia na emeryturę. Jego ogromny wpływ jest dla nas wszystkich przykładem znaczącej spuścizny zawodowej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *