technologia
Twórcy Diablo 4 wyrażają wściekłość wśród fanów na czacie Frank Campfire „Wiemy, że to złe, wiemy, że to nie jest zabawne”
Reakcja na przedpremierowe Diablo 4Sezon zła Blizzard zawsze zbliżał się do łatki (co wielu postrzegało jako ogólne złagodzenie) w uświęcony tradycją sposób, w jaki walczą deweloperzy. Kluczowi członkowie studia mają przedstawił wściekłą publiczność podczas transmisji na żywo w stylu czatu przy ogniskuformat zaprojektowany, aby uspokoić publiczność swoim zrelaksowanym, nieformalnym stylem.
Zamiast tego, z energią i mową ciała winowajcy na rozprawie, zastępca dyrektora ds. zarządzania społecznością Adam Fletcher, menedżer gry Joe Shely i zastępca menedżera gry Joe Piepora obiecali zmianę w ciągu niewygodnej godziny.
Fletcher ustanowił precedens dla napiętej mea culpa z godną podziwu szczerością: „Oczywiście, myślę, że zaczynając tutaj, chcemy potwierdzić opinie wszystkich dotyczące zmniejszenia siły gracza. Wiemy, że jest źle, wiemy, że to nie jest zabawne i wiemy, że nie jest to najlepsze doświadczenie dla graczy”.
W weekend wdrożono poprawkę, która zwiększy zagęszczenie wrogów w Lochach Koszmaru Końca Gry. Planowane są wzmocnienia dla rzucających zaklęcia i barbarzyńców, oprócz kolejnego rejestru zaopatrzenia w łupy, ale dopiero w patchu 1.1.1, który prawdopodobnie pojawi się za kilka tygodni.
Jak możesz sobie wyobrazić, pechowi gracze robili to, co pechowi gracze robią w swojej uświęconej tradycją tradycji; Diablo 4 na PS5 cieszy się imponującą oceną krytyczną 88 w serwisie recenzji Metacritic, co jest z nim dość sprzeczne 1,9 ocena użytkownikówktóry spadł z klifu po pozornie skoordynowanym bombardowaniu recenzji.
Dopiero okaże się, gdzie zakończy się gra i tylko czas ostatecznie pokaże. Diablo 4 pozostaje hitem z ogromną bazą graczy, z których większość (przynajmniej w ostatnim miesiącu) nawet nie pokonał kampanii gry więc balans gry końcowej prawdopodobnie nie jest teraz tak ważny. Co o tym wszystkim myślisz? Daj nam znać w pobłażliwej społeczności w sekcji komentarzy poniżej.