technologia
Twórcy Diablo 4 wiedzą, że najnowsza łatka jest „zła” i „nigdy więcej tego nie zrobią”.
Blizzard przedstawia nadchodzące poprawki do Diablo IV w celu rozwiązania kontrowersyjnej łatki
Chociaż ostatnia łatka była z pewnością irytująca, odświeżające jest obserwowanie, jak Blizzard zajmuje się błędem i omawia sposoby naprawienia wprowadzonych problemów. Podczas niedawnego pogawędka przy ogniskuAdam Fletcher, zastępca dyrektora ds. zarządzania społecznością, powiedział: „Wiemy, że jest źle. Wiemy, że to żadna zabawa. Sami wiemy, że nie jest to najlepsze doświadczenie dla graczy.” Fletcher powiedział dalej, że zespół nie ma zamiaru „nigdy” wypuszczać takiej łatki.
Według zastępcy dyrektora gry, Joe Piepiory, zmiany w skróceniu czasu odnowienia i wrażliwych na obrażenia obrażeniach były konieczne, aby nadal pozostawały najwyższymi statystykami w meta kompilacjach, chociaż Piepiora przyznał, że redukcje mocy „nigdy nie są dobrym doświadczeniem”. Dyrektor gry Joe Shelly ujawnił, że celem Blizzarda jest uczynienie Diablo IV przyjemniejszym dla graczy. W przyszłości, jeśli coś w grze zostanie przeciążone, zostanie zatrzymane, dopóki nie będą dostępne „atrakcyjne alternatywy” – chyba że jest to exploit lub błąd, który zostanie szybko naprawiony.
Najnowszy Wpis na blogu Diablo IV ujawnia, że Blizzard „udostępni informacje o łatce co najmniej tydzień przed premierą”, aby zespół mógł przeprowadzić „znaczące rozmowy” z graczami. Nowa łatka, 1.1.1, zostanie wydana w nadchodzących tygodniach, aby zwalczyć niektóre zmiany wprowadzone w łatce 1.1.0, o których Blizzard będzie dyskutował na innym czacie przy ognisku 28 lipca.
Wśród zmian możemy spodziewać się zmian w legendarnym aspekcie dla barbarzyńców i czarodziejów, dużej gęstości potworów w Nightmare Dungeons i Helltides, dodatkowego rejestru zaopatrzenia, większych rozmiarów stosów eliksirów, 40-procentowej redukcji kosztów szacunku w złocie, zwiększonego zdobywania doświadczenia z wyższych poziomów światowych i nie tylko.
Sezon 1 wystartował w Diablo IV w zeszłym tygodniu i wprowadził nas w Sezon Zła, który dodaje różnorodne zmiany w rozgrywce dla graczy w królestwie sezonowym.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”