technologia
Twórcy Baldur’s Gate 3 mówią graczom, aby nie byli już tacy prostymi
Wrota Baldura 3 jest jak dotąd tylko we wczesnym dostępie, z graczami w stanie stworzyć własny charakter i wskocz do jego bogatego świata fantasy. Jedynym problemem jest to, że deweloper Larian Studios sprawdzał, jakie typy postaci tworzą ludzie i … cóż, typowy wynik jest naprawdę nudny.
Larian codziennie poprawiał grę poprawkami. ale jego najnowsza wiadomość w piątekstudio dodało uwagę bonusową do podsumowania poprawki:
Przed poprawkami podzielmy się czymś, co sam stworzyłeś (to twoja wina) poprzez wybory dotyczące tworzenia postaci. Dokonaliśmy najpopularniejszych wyborów dotyczących tworzenia postaci i odtworzyliśmy je. Myśleliśmy, że nasz system analizy nie działa! Sprawdziliśmy. To jest.
Gratulacje, w zasadzie utworzyłeś domyślną aplikację do przechowywania skarbca. Co do cholery. Daliśmy ci Oczy demona, rogi, i nawet Ogony. Jesteśmy bardzo rozczarowani. Wariować. Ciężko nad tym pracowaliśmy!
Niestety, Larian ma całkowitą rację w swojej ocenie: to ponury kawałek mięśniaka. Wygląda, jakby był gotowy zagrać gorącego tatę w programie CW lub przesłuchaniu jako kolejny zamiennik Petera Parkera w człowiek Pająk.
To też trochę głupie, bo one istnieją tony metryczne opcji postaci. Gracze mogą wybierać spośród różnych typów elfów i krawatów, krasnoludów i niziołków oraz innych fantastycznych ras. To tak, jakby mieć dostęp do mnóstwa statków kosmicznych i przyszłych samochodów i wybrać czterodrzwiowego sedana.
Nadal jest dużo do zrobienia Wrota Baldura 3 to gotowy, dopracowany produkt końcowy, ale przynajmniej możemy zrobić kilka fajnych postaci. Nie wiem, kim jest ten John Baldurgate, ale jest zbyt prosty, by wyruszyć na przygody Flayera. Na szczęście mamy Instrukcje, jak zacząć na swojej przygodzie miejmy nadzieję, że z odrobiną sprytu.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”