Connect with us

technologia

Twórca Destiny 2, Bungie, „naprawdę przeprasza” za problemy z uruchomieniem The Final Shape

Published

on

Twórca Destiny 2, Bungie, „naprawdę przeprasza” za problemy z uruchomieniem The Final Shape

Twórca Destiny 2, Bungie, przeprosił wściekłych fanów, którzy mieli problemy z graniem w rozszerzenie The Final Shape w momencie premiery.

W wydanym 4 czerwca Final Shape i Destiny 2 wkrótce wystąpiły poważne problemy z serwerem, które uniemożliwiły graczom postęp w długo oczekiwanej kampanii. Wiele osób zgłosiło wyrzucenie z poziomów kampanii, opuszczenie ważnych przerywników filmowych i utratę postępów. Bungie publikowała na Twitterze aktualizacje postępów, ponieważ udało się rozwiązać problemy, ale dla wielu graczy ten wieczór był porażką.

Zgodnie z oczekiwaniami ocena użytkowników The Final Shape na platformie Steam jest „w większości negatywna”. „Najlepiej wydane 40 dolarów, jakie kiedykolwiek wydałem i najlepsze dwie godziny w moim życiu… Najbardziej podobała mi się chwila, gdy Cayde powiedział: «Serwery Destiny 2 są niedostępne. „Zignoruj ​​tę wiadomość, aby spróbować ponownie” – czytamy w jednej z recenzji. „Dzisiaj jest dobry dzień na zebranie wszystkich kodów usterek, jeśli jeszcze ich nie masz” – czytamy w innym.

Teraz Bungie ma tweetował aby rozwiązać różne problemy. „Hej wszystkim, jeśli problemy z połączeniem uniemożliwiły wam dzisiaj grę w The Final Shape lub czerpanie z niej przyjemności, przepraszamy” – oznajmiło studio należące do Sony. „Ciężko pracujemy, aby jak najszybciej rozwiązać każdy z tych problemów, a wiele z dzisiejszych porannych problemów z łącznością zostało już rozwiązanych”.

„Jeśli problemy z połączeniem uniemożliwiły Ci dzisiaj grę lub cieszenie się The Final Shape, przepraszamy.

Bungie przeprowadziło serię ponownych uruchomień, aby naprawić błędy powodujące wyrzucanie graczy z aktywności. Problem „pozostaje naszym głównym zmartwieniem”. Bungie powiedział, że ci, którzy przegapią przerywnik filmowy, mogą odtworzyć misję, odwiedzając węzeł Misje powtarzalne na środku mapy Pale Heart. Na końcu misji 1, 4, 5, 6 i 7 znajdują się przerywniki filmowe.

READ  Krótko mówiąc, i czekaj, ale po co współpracować w aplikacji Nutshell nad pięknym wszechświatem

„Zaprojektowaliśmy The Final Shape tak, aby był ekscytującą, oczyszczającą i opartą na fabule przygodą dla każdego” – kontynuował Bungie. „Naprawdę nam przykro, jeśli jakiekolwiek problemy z połączeniem lub niestabilność mają wpływ na to doświadczenie i obiecujemy kontynuować pracę, dopóki te problemy nie zostaną rozwiązane”.

Początek The Final Shape jest trudny, ale wydaje się, że ponownie wzbudził zainteresowanie tą długoletnią strzelanką. Liczba jednoczesnych graczy na platformie Steam w Destiny 2 osiągnęła imponującą liczbę 315 285, co jest liczbą na tyle wysoką, że znalazła się ona w pierwszej piątce najczęściej granych gier na platformie Valve. Microsoft i Sony nie ujawniają numerów graczy na Xbox i PlayStation.

The Final Shape kończy nadrzędną historię Destiny, umieszczając gracza w Podróżniku i walcząc z tajemniczym Świadkiem. To kulminacja 10 lat często zagmatwanych historii o Destiny i pozostawia fanów zastanawiających się, co dalej. Niektórzy spekulują, że Bungie ma Destiny 3 w zanadrzu.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Z Wesleyem można się skontaktować pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *