technologia
Toyota Sequoia 2023 utknęła w przeszłości
15 lat. Trzy wybory prezydenckie. Globalna pandemia. To wszystko i jeszcze więcej wydarzyło się między wprowadzeniem na rynek Toyoty Sequoia drugiej generacji a ostatnim rokiem jej produkcji 2022. Tocząc się ku zachodowi słońca, Sequoia była śmiertelnie stara jak na branżowe standardy. Ale teraz, gdy zastępstwo jest tutaj, czy warto było czekać?
Pełne ujawnienie informacji: Toyota podrzuciła Sequoię pod mój dom z pełnym bakiem i powiedziała: „Do zobaczenia za tydzień”.
Nowyznaleziono EWydajność – jakby
G/O Media może otrzymać prowizję
ZDROWSZE WŁOSY
Augustinus Bader Kompleks rewitalizujący do włosów
Zadbaj o swoje włosy już dziś
Kompleks rewitalizujący włosy został przetestowany w podwójnie ślepej próbie w celu porównania osób przyjmujących go z osobami przyjmującymi placebo. Stwierdzono, że osoby przyjmujące suplement miały zwiększoną liczbę włosów o 56%, połysk włosów o 100% i uszkodzenia włosów o 98% w porównaniu z osobami przyjmującymi placebo. Jeśli szukasz tych wyników, możesz otrzymać miesięczną (30-dniową) dostawę za jedyne 130 USD.
Wiedzieliśmy, że nowa Sequoia pojawi się w Toyocie wprowadził nowego pickupa Tundrę. Ponieważ dzielą platformę, The sekwoja jest dostępne na wyłączność z tundrą podwójna turbina hybrydowy V6 jako jedyny układ napędowy.
Nazwany i-Force Max, ten 3,5-litrowy silnik V6 wytwarza aż 437 KM i 583 Nm momentu obrotowego. Ten silnik jest połączony z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów, a Toyota twierdzi, że ten układ napędowy powinien uzyskać 21 mpg w mieście, 24 mpg na autostradzie i 22 mpg łącznie. Biorąc pod uwagę starą Sequoię z silnikiem V8, która zwróciła 14 mpg, to ogromna poprawa.
Ale to nie znaczy, że jest doskonały. Podczas gdy hybrydowy układ napędowy może naprawdę pchnąć pełnowymiarową Sequoię, w rzeczywistości brzmi to trochę Podobnie jak działająca jednostka V8, tak naprawdę wygląda na hybrydę tylko z nazwy. Nigdy nie zbliżyłem się do dopasowywania ocen zużycia paliwa EPA, średnio zaledwie 16,3 mpg w ciągu tygodnia jazdy. Podczas gdy system hybrydowy ma ustawienie tylko elektryczne, tak naprawdę działa tylko poniżej 10-15 mil na godzinę.
Ogólnie rzecz biorąc, pomimo swojej nowości Sequoia nadal jeździ jak stary pojazd. W rogach występuje znaczne przechylenie ciała do punktu, w którym czuję się nieswojo. PDziury i inne wyboje w drodze spotykają się z dreszczem przypominającym pick-upa w całym SUV-ie. Hamowanie jest również niebezpiecznez superbłotnisty pedał. To wszystko składa się na niepokojącą jazdę.
Drogie i prosto w twarz
Podczas gdy Sequoia 2023 zaczyna się od 59 960 USD, w tym 1595 USD za Target, model, który testuję, to w pełni załadowany Capstone. Jest na szczycie oferty Sequoia, zaczynając od 76 960 $, w tym 1595 $ za cel. Dzięki kilku pakietom opcjonalnym możesz usunąć naklejki za 80 481 USD w stylu Lexusa.
Przeprojektowanie Sequoia nie będzie dla wszystkich, a przód jest szczególnie polaryzujący. Ale szczerze mówiąc nie sądzę ofensywa. To nie jest ładne, ale dodaje twardości, którą tundra próbuje sprzedać. Duże reflektory z diodowymi światłami do jazdy dziennej otaczają równie duży grill.
Co ciekawe, Sequoia wygląda masywnie, ale nie jest dużo większa niż SUV, którego zastępuje. Rozstaw osi jest taki sam i wynosi 122 cale. Sequoia 2023 jest o 2,8 cala niższa na 74,2 cala i jest tylko o 3 cale dłuższa niż poprzedni model. Ta imponująca postura jest tak naprawdę tylko iluzją stworzoną przez stylizację.
Wnętrze, które wymaga poprawy
Wejdź do Sequoia, a zobaczysz piękne, nowocześnie wyglądające wnętrze, które jest wizualnie znacznie ulepszone w stosunku do poprzedniej generacji. Dostępny jest wszechstronny 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników kierowcy oraz 14-calowy ekran multimedialny przypominający laptopa o doskonałej rozdzielczości.
Niestety, bliższe przyjrzenie się ujawnia tanie, czasem liche lub źle dopasowane materiały. Podczas gdy białe części deski rozdzielczej są miękkie w dotyku, wszystko, co czarne, jest zrobione tanie uczucie Plastikowy. Schowek na rękawiczki wydaje się, że może się poluzować, jeśli zamkniesz go zbyt mocno; wybierak biegów czuje słaby; dolne panele drzwi wydają się puste. To nie jest wnętrze za 80 000 $, nawet nie blisko.
Z tyłu jest trochę lepiej. Akumulator hybrydowy o pojemności 15,1 kWh znajduje się pod drugim rzędem siedzeń. Z tego powodu podłoga jest wyższa, niż można by się spodziewać, i wydaje się, że twoje kolana są zbyt blisko klatki piersiowej. ANad tobą przestrzeń nad głową jest zagrożona przez panoramiczny szyberdach mojego testera Capstone – szczególnie wysuwaną osłonę przeciwsłoneczną, która jest przechowywana w rolce w suficie tuż nad głowami pasażerów drugiego rzędu. To wszystko sprawia, że miejsce do siedzenia jest niewygodne. Capstone ma podgrzewane i chłodzone tylne siedzenia. a także indywidualne sterowanie klimatyzacją, nawiewy powietrza i ładowarki dla kierowców tylnych siedzeń.
Trzeci rząd jest przyzwoity, z 33,7 cala miejsca na nogi. Wsiadanie i wysiadanie jest również łatwe dzięki siedzeniom w drugim rzędzie, które łatwo się składają.
Jednak zastanów się dwa razy, zanim przewieziesz siedmiu pasażerów i cały ich ładunek. W zależności od tego, jak ustawisz elektrycznie składane siedzenia, Toyota mówi, że pojemność ładunkowa za trzecim rzędem wynosi od 11,5 do 22,3 stóp sześciennych, co przekłada się na 49,0 stóp sześciennych przy złożonym trzecim rzędzie i 86,9 stóp sześciennych przy obu rzędach złożonych poniżej. Ponadto, co dość irytujące, Toyota wciąż nie wydaje się wiedzieć, jak zrobić siedzenia, które składają się całkowicie w podłogę.
Nie do końca tam jest
Toyota Sequoia potrzebuje… czegoś. Tak, to poprawa w stosunku do poprzedniej generacji, ale tylko jeśli nie przyjrzysz się zbyt uważnie. Wnętrze wydaje się tanie w stosunku do ceny, silnik hybrydowy nie jest tak wydajny i ogólnie Sequoia nie sprawia wrażenia nowoczesnego, konkurencyjnego produktu. Ale hej, jeśli podobało Ci się to, co Toyota oferowała w starej Sequoi, model 2023 może być pojazdem dla Ciebie.
2023 Toyota Sequoia Capstone 4WD (Natl) Specyfikacje
typ silnika
Silnik benzynowy/elektryczny V-6 z podwójnym turbodoładowaniem
przekładnia/napęd
Automatyczny z OD
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”