Connect with us

Świat

Tlen załogi indonezyjskiego metra spada wraz ze wzrostem obaw

Published

on

Tlen załogi indonezyjskiego metra spada wraz ze wzrostem obaw

indonezyjski Okręty marynarki wojennej przeszukiwały wody w pobliżu Bali w piątek, ścigając się z czasem, aby znaleźć łódź podwodną, ​​która zniknęła dwa dni temu i miała mniej niż jeden dzień tlenu dla 53 członków załogi.

KRI Nanggala 402 zaginął z wakacyjnej wyspy po ostatnim zgłoszonym nurkowaniu w środę i istnieją obawy, że łódź podwodna mogła zatopić się zbyt głęboko, aby dotrzeć do lub odzyskać. Szef marynarki powiedział, że okrętowi podwodnemu powinien zabraknąć tlenu około godziny 3 nad ranem w sobotę.

„Zmaksymalizujemy nasze wysiłki do jutra do 3:00 w nocy” – powiedział dziennikarzom rzecznik wojskowy generał dywizji Achmad Rijad.

CHINY XI. OSTRZEŻENIE PRZED „UNILATERALIZMEM” PODCZAS WZROSTU NAPIĘCIA U NAS SĄSIADÓW

Okręt podwodny indonezyjskiej marynarki wojennej, KRI Alugoro, płynie w poszukiwaniu KRI Nanggala, kolejnej łodzi podwodnej, która zaginęła w środę podczas ćwiczeń szkoleniowych na wodach wyspy Bali w Indonezji, czwartek 22 kwietnia 2021 r.  (Zdjęcie AP / Eric Ireng)

Okręt podwodny indonezyjskiej marynarki wojennej, KRI Alugoro, płynie w poszukiwaniu KRI Nanggala, kolejnej łodzi podwodnej, która zaginęła w środę podczas ćwiczeń szkoleniowych na wodach wyspy Bali w Indonezji, czwartek 22 kwietnia 2021 r. (Zdjęcie AP / Eric Ireng)

Nie było śladów życia z łodzi podwodnej, ale rzecznik odmówił spekulacji na temat jej losu.

W piątek zmobilizowano do poszukiwań łącznie 24 okręty marynarki wojennej i innych, a także samolot patrolowy, koncentrując się na obszarze, w którym znaleziono wyciek ropy po zniknięciu okrętu podwodnego podczas ćwiczeń. Ratownicy szukali w podobny sposób w ciągu ostatnich dwóch dni.

Australijski okręt wojenny wyposażony w sonar i helikopter miał przybyć później w piątek. W najbliższych dniach spodziewano się również drugiego australijskiego okrętu wojennego oraz singapurskich i malezyjskich statków ratowniczych.

„Te dwa australijskie statki pomogą rozszerzyć obszar poszukiwań i wydłużyć czas poszukiwań” – powiedział Mark Hammond, kontradministrator australijskiej marynarki wojennej.

Prezydent Indonezji Joko Widodo odwołał wizytę w porcie Banyuwangi, skąd kilka statków ratowniczych odpłynęło wcześniej, w związku z przygotowaniami do weekendowego szczytu w Dżakarcie. Poprosił Indonezyjczyków o modlitwę za załogę, aby bezpiecznie wróciła, jednocześnie dokładając wszelkich starań, aby zlokalizować uszkodzony okręt podwodny.

„Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo 53 członków załogi” – powiedział Widodo w wygłoszonym w telewizji przemówieniu w czwartek. „Jeśli chodzi o rodzinę załogi, rozumiem wasze uczucia i dokładamy wszelkich starań, aby uratować całą załogę na pokładzie”.

Nie ma jednoznacznych dowodów na to, że wyciek ropy pochodził z łodzi podwodnej. Szef sztabu marynarki wojennej, adm. Yudo Margono powiedział, że ropa mogła się wylać z pęknięcia w zbiorniku paliwa łodzi podwodnej lub załoga wypuściła paliwo i płyny, aby zmniejszyć masę statku, aby mógł on wypłynąć na powierzchnię.

Margono powiedział, że niezidentyfikowany obiekt o wysokim magnetyzmie znajdował się na głębokości od 50 do 100 metrów, a urzędnicy mieli nadzieję, że to okręt podwodny.

Marynarka uważa również, że okręt podwodny zatonął na głębokość od 600 do 700 metrów, znacznie głębszą niż głębokość zawalenia się, na której ciśnienie wody byłoby większe niż mógł wytrzymać kadłub. Głębokość zawalenia się statku została oszacowana na 200 metrów przez południowokoreańską firmę, która dokonała remontu statku w latach 2009-2012.

Przyczyna zniknięcia jest nadal niepewna. Marynarka wojenna stwierdziła, że ​​awaria elektryczna mogła uniemożliwić okrętowi podwodnemu podjęcie działań awaryjnych w celu ponownego wynurzenia się na powierzchnię.

Sekretarz prasowy Pentagonu John Kirby powiedział, że Stany Zjednoczone wysyłają aktywa z powietrza, aby pomóc w poszukiwaniach. „Jesteśmy głęboko zasmuceni wiadomością o zaginionej łodzi podwodnej w Indonezji i myślimy o marynarzach z Indonezji i ich rodzinach” – powiedział Kirby. Inne kraje również zaoferowały pomoc.

WYPRAWA 64 CZŁONKÓW ZAŁOGI POWRÓT Z MIĘDZYNARODOWEJ STACJI KOSMICZNEJ

Wypadki na łodziach podwodnych są często katastrofalne.

W 2000 roku rosyjski atomowy okręt podwodny Kursk doznał wewnętrznych eksplozji i zatonął podczas manewrów na Morzu Barentsa. Większość ze 118 członków załogi zginęła natychmiast, ale 23 mężczyzn uciekło do tylnego przedziału, zanim umarło później, głównie z powodu uduszenia. W listopadzie 2017 roku argentyński okręt podwodny z 44 członkami załogi zaginął na południowym Atlantyku, prawie rok przed znalezieniem wraku na głębokości 800 metrów.

READ  Najwyższy mecz Wieża Eiffla zdyskwalifikowana z powodu meczów Guinnessa

W 2005 roku siedmiu mężczyzn na pokładzie rosyjskiej mini łodzi podwodnej zostało uratowanych na Pacyfiku przez sieci rybackie i kable prawie trzy dni po uwięzieniu ich statku. Mieli tylko sześć godzin tlenu, zanim dotarli na powierzchnię.

KRI Nanggala 402 napędzany silnikiem wysokoprężnym, zbudowany w Niemczech, służy w Indonezji od 1981 roku i przewoził 49 członków załogi i trzech strzelców, a także ich dowódców, ogłosiło indonezyjskie Ministerstwo Obrony.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

Indonezja, największy na świecie kraj archipelagu z ponad 17 000 wysp, stawiał w ostatnich latach coraz większe wyzwania w związku ze swoimi roszczeniami morskimi, w tym licznymi incydentami z udziałem chińskich statków w pobliżu wysp Natuna.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *