Nauka
The Lost Station zapowiedziane na platformy VR
|
Polski deweloper i wydawca kurz z gry ujawnił, że robi sequel Yupitergrad 2: Przegrany sezon dla VR. Oryginalny tytuł z 2020 roku spisał się dobrze, a teraz zespół chce jeszcze bardziej rozwinąć ten świat dzięki nowemu tytułowi Metroidvania w sposób, jakiego nigdy nie doświadczyłeś. Gra nabierze świeżego spojrzenia na sposób, w jaki opowiadają tę historię, z ulepszoną mechaniką, która sprawi, że wejdziesz w Zero-G, próbując uciec z tego, co wydaje się być serią wrogich sił, które usłyszały twoje wołanie o pomoc. Gra nie ma obecnie okna wydania, ale wiemy, że zostanie uruchomiona na Oculus Quest wraz z innymi platformami planowanymi na przyszłość. W międzyczasie możecie obejrzeć zwiastun ogłoszenia poniżej.
Gra zaoferuje ciekawą historię doprawioną dużą dozą charakterystycznego humoru, połączoną z możliwością swobodnej eksploracji rozległej stacji kosmicznej, w której nasz bohater trafia po otrzymaniu tajemniczego sygnału. Gracze będą mogli swobodnie eksplorować otoczenie w wirtualnej rzeczywistości, bujając się na linach (jak przestrzeń Tarzana), szukać ukrytych sekretów i sposobów na odblokowanie kolejnych przejść i niedostępnych obszarów. A teraz do tego dochodzi również walka.
Tajemnicza stacja kosmiczna nie będzie całkowicie pusta. Roboty Rebelii staną nam na drodze, aby gra była jeszcze szybsza. Twórcy wyposażą graczy w śmiercionośną broń do walki z wrogimi maszynami. Dzięki tej grze będzie jeszcze bardziej naładowana akcją. Ponadto twórcy walki wprowadzą nową mechanikę. Yupitergrad 2: Przegrany sezon będzie pierwszą nowoczesną grą Metroidvania w VR. Gracze otrzymają unikalny sprzęt (gadżety), który pomoże im poruszać się po stacji kosmicznej i rozwiązywać rozmaite zagadki środowiskowe, w tym m.in. dobrze znane haczyki z przyssawkami do huśtania się i dopalacze.
Podobało ci się? Udostępnij w mediach społecznościowych!
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”