Zabawa
The Coming Theatrical Crunch – Sonny Bunch
Staram się być stosunkowo optymistycznie nastawiony do stanu przedstawień teatralnych, częściowo dlatego, że wierzę w teatr jako model biznesowy i jako doświadczenie konsumenckie, ale częściowo dlatego, że przeżywamy dziwnie bezprecedensowy czas w amerykańskim przemyśle filmowym. Kombinacja blokad Covid, które (w dużej mierze niepotrzebne) Kina w głównych miastach nadmorskich były zamknięte przez dłuższy czas, a wstrzymanie produkcji, które spowolniło napływ filmów kinowych do kin, wywołało prawdziwą burzę finansową katastrofy dla kin.
David Poland jest też dość optymistycznym facetem, jeśli chodzi o kina w ogóle. Ale obawiam się, że ma rację pozwalając, by do jego pisania o stanie programu i sposobie, w jaki dystrybutorzy skutecznie mordują strumień przychodów o wartości dziesiątek miliardów dolarów, wkradł się odrobina desperacji.
Bo trzeba to wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o kina: same kina właściwie nie robią nic poza popcornem. Generują dochody ze sprzedaży biletów, pokazując filmy robione przez studia i zachęcając ludzi do kupowania przekąsek, kiedy przychodzą obejrzeć filmy, które kręcą studia. Jeśli studia zdecydują się przestać umieszczać filmy w kinach – jeśli na przykład wszystkie opracują usługi przesyłania strumieniowego w tym samym czasie i wykorzystają swoje filmy, aby zachęcić Cię do subskrybowania tych usług przesyłania strumieniowego – nie ma zbyt wiele do zrobienia w kinach. AMC nie posiada backlotu. Regal nie kupuje własności intelektualnej w celu tworzenia franczyz.
Naprawdę powinieneś przeczytać oba polskie eseje; część pierwsza to tutajczęść druga to tutaj. (Część trzecia nadchodzi i są dodatkowe uwagi do części pierwszej i drugiej tutaj.) Jego zdaniem wszyscy tracą, gdy studia decydują się zakończyć system „okienkowania”, który uczynił wszystkich w branży niewyobrażalnie bogatymi, odkąd pojawienie się telewizji kablowej i domowych nagrań wideo stworzyło kilka bogatych źródeł dochodów. Matematyka jest po prostu brutalna, gdy liczba wydań jest zmniejszona:
11 miliardów dolarów było normą krajową sprzed COVID.
45% to średnia wystawowa.
44 000 ekranów w 5798 lokalizacjach kinW szerokim ujęciu oznacza to, że każdy ekran w Ameryce przynosił wystawcy średnio 250 000 dolarów rocznie w kasie.
A teraz ta statystyka wynosi 147 727 $. Strzyżenie 41%.
Ile firm stać na strzyżenie o 41%?
Dużą częścią problemu jest zmniejszenie całkowitej liczby hitów kinowych i coraz bardziej niezrównoważony ciężar na górze tych, które wciąż trafiają do kin. Tak, twoje zdjęcia MCU i twoje Fast and Furiouss i twoje Jurassic Worlds zrobią swój orzech; ale reszta rynku upada.
Tu i tam są jasne plamy. uśmiechać się to niespodziewany hit, który ma sięgnąć 200 milionów dolarów na całym świecie przy budżecie 17 milionów dolarów. A to jest film, który faktycznie został nakręcony do streamingu i który ktoś z Paramount rozpoznał, miał teatralny potencjał; Nie widzisz za dużo ruchu na zewnątrz strumień do teatr więcej. Właściwie, jak zauważyłem gdzie indziejIch horror nadal działa tak dobrze, jak zawsze w teatrze, i to jest miłe.
Jednak aby kina mogły utrzymać obecną liczbę działających ekranów, potrzebują stałego strumienia hitów kinowych ORAZ horrorów ORAZ filmów familijnych/animowanych, aby zaprosić dzieci i ich rodziców do kin ORAZ komedii romantycznych, aby uczestniczyć w wieczorach dla par i dziewcząt ORAZ nagród — sezonowa dla dorosłych taryfy ORAZ komedie, które stają się fenomenami kulturowymi. I to, co obserwujemy od kilku lat, przyspieszone przez Covid, to to, że te filary jeden po drugim odpadają. Romcomy prawie całkowicie przeniosły się na Netflix, Hallmark i Hulu. Plan rodzinny to domena Disney Plus. Wpisy do sezonu nagród otrzymują symboliczne premiery kinowe, ale większość ludzi ogląda je na Netflix lub Apple TV+.
Prawdopodobnie nastąpi spadek liczby ekranów w całym kraju, co z kolei zmniejszy wpływy ze sprzedaży biletów, co z kolei zwiększy zależność studiów od transmisji strumieniowych, aby nadrobić różnicę. Trudno nie wyobrazić sobie błędnego koła.
Jeśli nie jesteśmy już w jego środku.
Aby dowiedzieć się więcej o stanie komedii romantycznej i dlaczego znalazła się w serwisach streamingowych, posłuchaj tego tygodnia Bulwark Goes to Hollywood ze Scottem Meslowem. Jest autorem Z Hollywood z miłościąi odbyliśmy świetną rozmowę o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości gatunku.
A propos romcomów, w tym tygodniu mam w kratę dwie nowe: bracia oraz Bilet wstępu do raju.
Na Wtorek jest naprzeciwko przejścia kinowegojak sprawdziłem? Czarny Adam i stagnacja Gwiezdnych Wojen. W dzisiejszym odcinku bonusowym obejrzaliśmy pierwszy sezon dom smoka. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do tego odcinka (lub zostaw komentarz tutaj, albo posłuchaj niesamowitego podcastu Sarah z The Focus Group), zapisz się na miesięczną bezpłatną subskrypcję tutaj. To pomoże ci przejść przez wybory.
Zdecydowanie przeczytaj Esej Billa Ryana o pisarzu Peterze Straubktóry zmarł na początku tego roku.
horror 2 nadal przekracza oczekiwania, co z kolei doprowadziło do tego zdobądź więcej ekranów. Trudno wymyślić lepszy film na weekend Halloween.
Rzecz Nie do końca rozumiem: dlaczego Disney nie dołożył żadnych starań, aby zintegrować Disney+ z hotelami należącymi do Disneya w swoich obiektach.
Coś innego Nie do końca rozumiem: Czy ludzie są palantami, czy po prostu konstruują złośliwe argumenty, by zburzyć artystów w pogoni za wpływami. Ostatnia rzecz, której nie rozumiem: dlaczego artyści poddają się tym frajerom.
staram się oglądać Blask co roku o tej porze bo jestem prostym człowiekiem, który lubi proste przyjemności i taką przyjemność widzieć wszystkie twarze w tym filmie. Jack Nicholson i Shelley Duvall są oczywiście wspaniali, podobnie jak Scatman Crothers i Danny Lloyd. Ale moją ulubioną twarzą i być może najbardziej niedocenianą na zdjęciu jest ta, którą robi Anne Jackson, kiedy Wendy próbuje wyjaśnić Danny’emu nadużycie Jacka. Tylko strzał reakcji A-Plus. Nikt mnie nigdy nie przekona, że tą serią cięć, od nerwowej Wendy do skamieniałego doktora iz powrotem do Wendy, Kubrick nie chciał czarnej komedii.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.