Connect with us

Zabawa

The Coming Theatrical Crunch – Sonny Bunch

Published

on

The Coming Theatrical Crunch – Sonny Bunch

Staram się być stosunkowo optymistycznie nastawiony do stanu przedstawień teatralnych, częściowo dlatego, że wierzę w teatr jako model biznesowy i jako doświadczenie konsumenckie, ale częściowo dlatego, że przeżywamy dziwnie bezprecedensowy czas w amerykańskim przemyśle filmowym. Kombinacja blokad Covid, które (w dużej mierze niepotrzebne) Kina w głównych miastach nadmorskich były zamknięte przez dłuższy czas, a wstrzymanie produkcji, które spowolniło napływ filmów kinowych do kin, wywołało prawdziwą burzę finansową katastrofy dla kin.

David Poland jest też dość optymistycznym facetem, jeśli chodzi o kina w ogóle. Ale obawiam się, że ma rację pozwalając, by do jego pisania o stanie programu i sposobie, w jaki dystrybutorzy skutecznie mordują strumień przychodów o wartości dziesiątek miliardów dolarów, wkradł się odrobina desperacji.

Bo trzeba to wziąć pod uwagę, jeśli chodzi o kina: same kina właściwie nie robią nic poza popcornem. Generują dochody ze sprzedaży biletów, pokazując filmy robione przez studia i zachęcając ludzi do kupowania przekąsek, kiedy przychodzą obejrzeć filmy, które kręcą studia. Jeśli studia zdecydują się przestać umieszczać filmy w kinach – jeśli na przykład wszystkie opracują usługi przesyłania strumieniowego w tym samym czasie i wykorzystają swoje filmy, aby zachęcić Cię do subskrybowania tych usług przesyłania strumieniowego – nie ma zbyt wiele do zrobienia w kinach. AMC nie posiada backlotu. Regal nie kupuje własności intelektualnej w celu tworzenia franczyz.

Naprawdę powinieneś przeczytać oba polskie eseje; część pierwsza to tutajczęść druga to tutaj. (Część trzecia nadchodzi i są dodatkowe uwagi do części pierwszej i drugiej tutaj.) Jego zdaniem wszyscy tracą, gdy studia decydują się zakończyć system „okienkowania”, który uczynił wszystkich w branży niewyobrażalnie bogatymi, odkąd pojawienie się telewizji kablowej i domowych nagrań wideo stworzyło kilka bogatych źródeł dochodów. Matematyka jest po prostu brutalna, gdy liczba wydań jest zmniejszona:

11 miliardów dolarów było normą krajową sprzed COVID.
45% to średnia wystawowa.
44 000 ekranów w 5798 lokalizacjach kin

W szerokim ujęciu oznacza to, że każdy ekran w Ameryce przynosił wystawcy średnio 250 000 dolarów rocznie w kasie.

A teraz ta statystyka wynosi 147 727 $. Strzyżenie 41%.

Ile firm stać na strzyżenie o 41%?

Dużą częścią problemu jest zmniejszenie całkowitej liczby hitów kinowych i coraz bardziej niezrównoważony ciężar na górze tych, które wciąż trafiają do kin. Tak, twoje zdjęcia MCU i twoje Fast and Furiouss i twoje Jurassic Worlds zrobią swój orzech; ale reszta rynku upada.

READ  Data premiery, godzina emisji, fabuła i inne szczegóły zostały zbadane

Tu i tam są jasne plamy. uśmiechać się to niespodziewany hit, który ma sięgnąć 200 milionów dolarów na całym świecie przy budżecie 17 milionów dolarów. A to jest film, który faktycznie został nakręcony do streamingu i który ktoś z Paramount rozpoznał, miał teatralny potencjał; Nie widzisz za dużo ruchu na zewnątrz strumień do teatr więcej. Właściwie, jak zauważyłem gdzie indziejIch horror nadal działa tak dobrze, jak zawsze w teatrze, i to jest miłe.

Jednak aby kina mogły utrzymać obecną liczbę działających ekranów, potrzebują stałego strumienia hitów kinowych ORAZ horrorów ORAZ filmów familijnych/animowanych, aby zaprosić dzieci i ich rodziców do kin ORAZ komedii romantycznych, aby uczestniczyć w wieczorach dla par i dziewcząt ORAZ nagród — sezonowa dla dorosłych taryfy ORAZ komedie, które stają się fenomenami kulturowymi. I to, co obserwujemy od kilku lat, przyspieszone przez Covid, to to, że te filary jeden po drugim odpadają. Romcomy prawie całkowicie przeniosły się na Netflix, Hallmark i Hulu. Plan rodzinny to domena Disney Plus. Wpisy do sezonu nagród otrzymują symboliczne premiery kinowe, ale większość ludzi ogląda je na Netflix lub Apple TV+.

Prawdopodobnie nastąpi spadek liczby ekranów w całym kraju, co z kolei zmniejszy wpływy ze sprzedaży biletów, co z kolei zwiększy zależność studiów od transmisji strumieniowych, aby nadrobić różnicę. Trudno nie wyobrazić sobie błędnego koła.

Jeśli nie jesteśmy już w jego środku.

Aby dowiedzieć się więcej o stanie komedii romantycznej i dlaczego znalazła się w serwisach streamingowych, posłuchaj tego tygodnia Bulwark Goes to Hollywood ze Scottem Meslowem. Jest autorem Z Hollywood z miłościąi odbyliśmy świetną rozmowę o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości gatunku.

A propos romcomów, w tym tygodniu mam w kratę dwie nowe: bracia oraz Bilet wstępu do raju.

Na Wtorek jest naprzeciwko przejścia kinowegojak sprawdziłem? Czarny Adam i stagnacja Gwiezdnych Wojen. W dzisiejszym odcinku bonusowym obejrzaliśmy pierwszy sezon dom smoka. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do tego odcinka (lub zostaw komentarz tutaj, albo posłuchaj niesamowitego podcastu Sarah z The Focus Group), zapisz się na miesięczną bezpłatną subskrypcję tutaj. To pomoże ci przejść przez wybory.

Uzyskaj bezpłatny 30-dniowy okres próbny

Zdecydowanie przeczytaj Esej Billa Ryana o pisarzu Peterze Straubktóry zmarł na początku tego roku.

horror 2 nadal przekracza oczekiwania, co z kolei doprowadziło do tego zdobądź więcej ekranów. Trudno wymyślić lepszy film na weekend Halloween.

Rzecz Nie do końca rozumiem: dlaczego Disney nie dołożył żadnych starań, aby zintegrować Disney+ z hotelami należącymi do Disneya w swoich obiektach.

Coś innego Nie do końca rozumiem: Czy ludzie są palantami, czy po prostu konstruują złośliwe argumenty, by zburzyć artystów w pogoni za wpływami. Ostatnia rzecz, której nie rozumiem: dlaczego artyści poddają się tym frajerom.

staram się oglądać Blask co roku o tej porze bo jestem prostym człowiekiem, który lubi proste przyjemności i taką przyjemność widzieć wszystkie twarze w tym filmie. Jack Nicholson i Shelley Duvall są oczywiście wspaniali, podobnie jak Scatman Crothers i Danny Lloyd. Ale moją ulubioną twarzą i być może najbardziej niedocenianą na zdjęciu jest ta, którą robi Anne Jackson, kiedy Wendy próbuje wyjaśnić Danny’emu nadużycie Jacka. Tylko strzał reakcji A-Plus. Nikt mnie nigdy nie przekona, że ​​tą serią cięć, od nerwowej Wendy do skamieniałego doktora iz powrotem do Wendy, Kubrick nie chciał czarnej komedii.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *