Connect with us

Zabawa

The Beasts”, „Virus 32”, „All the Names of God” prowadzą Latido Rebound

Published

on

The Beasts”, „Virus 32”, „All the Names of God” prowadzą Latido Rebound

Zamknąwszy Japonię z Medallionem i francuskojęzyczną Kanadę z Axiomem oraz zabiegając o oferty dla USA, Chin i Wielkiej Brytanii, The Beasts jest na dobrej drodze, by wkrótce sprzedać znacznie ponad połowę terytoriów kluczowych agentów sprzedaży na świecie Latynoskie filmy. Jak

Sprzedaż przychodzi jako Rodrigo Sorogoyenawiejski thriller idzie do tego tygodnia Ventana Sur jako jedna z największych atrakcji rynkowych.

W innych nowych umowach, współczesny western osadzony w Hiszpanii został teraz kupiony przez HBO Eastern Europe i ma licencję na Polskę (Aurora), Węgry (Cinefil), Portugalię (Outsiders) i kraje bałtyckie (Capella).

Transakcje te uzupełniają wcześniejsze przejęcia Movies Inspired we Włoszech i Imagine w krajach Beneluksu, Kino Mediteran na terytoriach byłej Jugosławii oraz Transilvania Film w Rumunii.

Koprodukcja Arcadia Motion Pictures of Spain i Caballo Films of Sorogoyen z francuskim Le Pacte, „The Beasts”, światowa premiera w Cannes, przyniosła we Francji 327 125 sprzedanych biletów na Le Pacte – ponad 2 miliony euro (2,1 miliona dolarów) – w wyjątkowy 14-tygodniowy bieg. Został otwarty w Hiszpanii 11 listopada z prężną pierwszą 10-dniową ceną 1,2 miliona euro (1,2 miliona dolarów) w Hiszpanii dla niezależnego dystrybutora A Contracorriente i przetoczył się przez Tokyo Festival z najlepszym filmem, reżyserem i aktorem (Denis Menochet), który umacnia status Sorogoyena jako jednego z najwybitniejszych międzynarodowych reżyserów Hiszpanii.

Po cichym początku 2022 r. „w ciągu ostatnich trzech miesięcy nasze filmy powoli, ale pewnie znajdują swoje miejsce na rynku” — powiedział Antonio Saura, szef Latido Films różnorodność.

Pewną rolę może odgrywać kilka czynników. Sukces festiwalu może być decydujący. Trofeum Trifecta w Tokio „wzbudziło zainteresowanie bardziej niechętnych klientów”, powiedział Saura.

Spośród innych filmów Latido All the Names of God Daniela Calparsoro – napędzający, wysokooktanowy thriller akcji z Tripictures, Second Gen Pictures i Wanda Films, którego premiera planowana jest na 2023 rok – zamknął kraje bałtyckie z Capellą, po wcześniejszym wydaniu był -dystrybucja umowy z francuskimi Kinovista i Koch Media w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i we Włoszech.

READ  Akademia nie wraca.

„Nowy film cieszy się dużym zainteresowaniem i oprócz wcześniej sprzedanych terytoriów pojawiają się nowe oferty, nad którymi zastanawiamy się z producentami – czy sprzedać w przedsprzedaży, czy poczekać, aż film, który wygląda fantastycznie, być skończony” – relacjonował Saura.

MENA udzieliła licencji Virus 32, powieści o zombie reżysera The Silent House, Gustavo Hernándeza, z Oceana Studios i Polski z Media 4 Fun.

wirusy 32
Źródło zdjęcia: Latido

Głośny tytuł do naśladowania, odkąd został po raz pierwszy zaprezentowany na wirtualnym targu w Cannes w 2020 roku i Japonii dla AT Ent. został sprzedany. Poprzednie umowy „Virus 32” obejmowały wydanie na platformie streamingowej AMC Networks Shudder w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, innych krajach anglojęzycznych, Ameryce Łacińskiej, Hiszpanii i Portugalii. Dzięki takim umowom „Virus 32” ma śnieg na pół świata.

W szczególności „Virus 32”, „All the Names of God” i „The Beasts” należą do gatunków lub mają silne tropy gatunkowe, „The Beasts” to współczesny thriller western, który ukazuje napięcia, które zostały rozpalone jako kulturalna francuska para – obcy – wybuchli w mieście – osiedlają się w odległej dolinie wiejskiej Galicji i odmawiają uginania się przed lokalnymi hierarchiami władzy.

„To są filmy, które sprawiają, że niezależni dystrybutorzy siedzą i marzą, że mogą sprowadzić widzów z powrotem do kin” – powiedział Saura.

W miarę jak streamery coraz częściej rekalibrują się jako telewizory ogólnego zainteresowania, rosnącym pytaniem, jak powiedział Saura, jest to, czy powróci stary świat transmisji kinowych, po których następuje okno telewizyjne. „Myślę, że niektórzy dystrybutorzy mogą spojrzeć na to, co się dzieje i pomyśleć:„ Może mamy szansę na przetrwanie ”- dodał.

Dodał, że wpływ marketingu filmowego jest nadal ogromny. A skala jest ważna. Nagrodzony Oscarem film Juana José Campanelli Tajemnica jej oczu podpisał kontrakty z krajami bałtyckimi, Beneluksem (September Films) i Polską (Media 4 Fun).

„Niektóre filmy mają dobrą passę na rynku, co świadczy o doskonałym połączeniu z biblioteką A Contracorriente, którą obecnie oferujemy na rynku” — powiedział Saura.

„Kiedy tworzymy nasz katalog jako Latido z tym, co A Contracorriente dało nam do sprzedaży międzynarodowej, mówimy o ponad 500 tytułach z niektórymi z najlepszych filmów hiszpańskich i latynoamerykańskich ostatnich kilku lat” – dodał, zwracając uwagę na transmisję strumieniową platformy „ostatnio wykazały ponowne zainteresowanie niektórymi z naszych tytułów po MipCancun”, a Międzynarodowy Targ Filmów Klasycznych Festiwalu Lumière w październiku okazał się „naprawdę bardzo interesujący”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *