Najważniejsze wiadomości
Targi cyfrowe w Polsce przyciągają kupców z 44 krajów
Meble Polska Specjalna edycja, która odbyła się online w dniach 24-28 maja, przyciągnęła 1000 uczestników z 44 krajów i 54 wystawców z ośmiu krajów i wygenerowała ponad 2600 wideokonferencji – mówi organizator Grupa MTP.
„Skierowaliśmy naszą kampanię reklamową na zupełnie nowe rynki” – mówi dyrektor wystawy Józef Szyszka. „Chcieliśmy dotrzeć do kupców meblowych, którzy wcześniej nie mogli przybyć na Poznańskie Targi Meblowe. Założyliśmy, że spotkania online będą dla naszych wystawców dobrą okazją do znalezienia zupełnie nowych klientów i poszerzenia dotychczasowych rynków zbytu.”
Wydarzenie okazało się niezwykle międzynarodowe, z 55% zagranicznymi uczestnikami i spotkaniami z udziałem przedstawicieli firm z 44 krajów.
„Szczególnie cieszy nas obecność przedstawicieli handlowych z tak odległych i ważnych dla rozwoju polskiego eksportu mebli rynków jak Arabia Saudyjska, Hong Kong, Indie, Indonezja, Izrael, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Meksyk, Mongolia i USA , Tunezja, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie – dodaje Józef.
W cyfrowej edycji znalazły się 54 firmy z Polski, Białorusi, Danii, Niemiec, Rumunii, USA, Turcji i Ukrainy. Oprócz producentów mebli inni wystawcy oferowali meble, oświetlenie i tkaniny.
Spotkania biznesowe online wspierane były wydarzeniami transmitowanymi na wirtualnej scenie, w których przez cztery dni wzięło udział blisko 40 prelegentów i panelistów z Polski i zagranicy.
Goście VIP i wystawcy mogą przeglądać profile uczestników i kontaktować się ze sobą za pośrednictwem wiadomości na czacie do 27 czerwca. Obie grupy mają również dostęp do wykładów nagranych podczas wydarzenia.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.