W trzecim i najbardziej ekspansywnym roku w historii program minigrantów na rzecz nauki na świeżym powietrzu pomógł ponad 30 000 uczniów w każdym hrabstwie stanu Maine wyjść z klasy do świata przyrody.
Stowarzyszenie Edukacji Ekologicznej stanu Maine przyznało nauczycielom minigranty o wartości do 1500 dolarów każdy, które można było wydać na takie przedmioty, jak sprzęt do rekreacji na świeżym powietrzu, sprzęt przeciwdeszczowy i śniegowy, materiały budowlane do klas na świeżym powietrzu, wycieczki terenowe, rozwój zawodowy nauczycieli oraz eksplorację ogrodów i nauka.
Nauczyciele opracowali nowe, kreatywne sposoby angażowania uczniów w zajęcia na świeżym powietrzu, a także skorzystali z projektów bieżących z dwóch ostatnich rocznych cykli programu stypendialnego.
Deborah Conley z Poland Community School powiedziała, że to dopiero początek podróży szkoły w stronę nauki na świeżym powietrzu. Z komunikatu prasowego wynika, że dziedziniec szkoły jest w dużej mierze nieużywany, ponieważ nauczyciele stwierdzili, że jest zbyt słonecznie, dopóki Conley nie złożył wniosku o minidotację na zakup parasola, dwóch ławek i małej szopy do przechowywania. .
„W wyniku naszych wysiłków obszar ten jest wykorzystywany bardziej niż kiedykolwiek” – powiedział Conley. W szkole utworzono także komitet „Wyprowadź wszystkich na zewnątrz” i tej jesieni organizuje szkolenie dla personelu. „Naszym pierwszym krokiem jest stworzenie ścieżek dla nauczycieli, którzy poprowadzą uczniów w nowe, ekscytujące kierunki, które stworzą naukowców na całe życie oraz miłośników przyrody i spędzania czasu na świeżym powietrzu”.
W tym roku z programu stypendialnego skorzystało więcej młodych ludzi i nauczycieli niż kiedykolwiek wcześniej. Program rozpoczął się w 2020 roku w odpowiedzi na pandemię, aby pomóc nauczycielom w bezpiecznym przeniesieniu klas na zewnątrz. W cyklu 2022–2023 105 szkół we wszystkich 16 hrabstwach otrzymało łącznie 153 083 dolarów, przy tendencji wzrostowej w zakresie wniosków z Aroostook, Lincoln, Oksfordu i Waszyngtonu. W ciągu zaledwie trzech lat projekty sfinansowano w ponad 35% wszystkich szkół publicznych w stanie Maine, przekazując 483 651 dolarów 369 wnioskodawcom, 308 nauczycielom i 233 różnym szkołom.
Jednym z głównych celów programu minigrantów jest nadanie priorytetu szkołom o największych potrzebach, takim jak szkoły oferujące bezpłatne obiady od 80 do 100% i obniżone stawki za obiady.
„W ciągu ostatnich trzech lat MEEA sfinansowała 46 projektów w tych szkołach” – powiedziała Olivia Griset, współdyrektor MEEA. Jedna z tych szkół, Thomas J. McMahon Elementary School w Lewiston, wykorzystała minidotację na zakup świateł do uprawy na stojaku hydroponicznym dla klasy STEM, wewnętrznej konstrukcji do uprawy roślin.
W ramach dotacji zakupiono także materiały dla uczniów z Regionalnego Centrum Technicznego w Lewiston do budowy drewnianej szopy na szkolne przybory ogrodnicze.
MEEA ceni także finansowanie nauczycieli w kilku cyklach grantów, takich jak Poland Community School i Thomas J. McMahon Elementary School, w celu budowania potencjału szkół i zrównoważonego rozwoju w zakresie nauki na świeżym powietrzu. Osoby ubiegające się o przyjęcie na rok szkolny 2022–2023 po raz pierwszy są przykładem tego, jak program rozwija się i dociera do większej liczby szkół. Kelli Gilzow, nauczycielka ze szkoły podstawowej Sabattus, jako pierwsza zgłosiła się do pomocy w finansowaniu GRO: Community Garden Project, kupując cztery beczki na deszczówkę o pojemności 55 galonów i betonowe platformy jako źródło wody do ogrodu. W ramach programu pod koniec sierpnia zorganizowano warsztaty samodzielnego zbierania beczek na deszczówkę, aby zaangażować szerszą społeczność w prace nad ogrodem.
Nauczyciele tacy jak Marcus DeVoe z Regionalnej Szkoły Średniej w Polsce widzieli na własne oczy, jak poprawia się dobrostan społeczny, emocjonalny i akademicki uczniów w wyniku nauki za granicą. DeVoe wykorzystała dotację na zakup 16 rowerów do szkolnych zajęć rekreacyjnych na świeżym powietrzu.
W roku szkolnym 2023–224 stowarzyszenie planuje skierować program do szkół, które wcześniej nie otrzymały od nas finansowania, a także kontynuować działania do szkół w hrabstwach Aroostook, Lincoln, Piscataquis i Waldo, ponieważ w przeszłości były one niedofinansowane przez: ten program.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w okolicy!
” Poprzedni
powiązane historie