technologia
Szef Helldivers 2 błaga zespół, aby nie naprawiał największego błędu gry
Kooperacyjna strzelanka trzecioosobowa Helldivers 2 odkryłem w tym tygodniu nowy błąd (dzięki Gracz komputerowy), gdy najnowsza wielka historia gry osiągnęła swój dramatyczny finał: uściski w powietrzu ratują życie. Różne emotki wykonane podczas upadku zmniejszają obrażenia od upadku. A dzisiaj dyrektor generalny dewelopera, Shams Jorjani, błagał swój zespół, aby pozostawił błąd w grze.
Nowo odkryty błąd w grze wczoraj było głośno na Reddiciekiedy ludzie zdali sobie sprawę, że absurdalnie wyglądająca sztuczka może wyciągnąć ich z kłopotów, gdy w przeciwnym razie popadliby w śmierć. Okazuje się, że salutowanie, proponowanie uścisku dłoni czy nawet uścisku powoduje, że bohaterowie zastygają w bezruchu, tracąc tym samym efekt szmacianej lalki po uderzeniu o ziemię. To z kolei zmniejsza obrażenia spowodowane upadkiem i pozwala ludziom uniknąć upadku, który mógł zakończyć się śmiercią.
„Przed śmiercią Zesztywnienie pośmiertne”, jeden z Redditorów opisał tę sztuczkę. CVsugerowalibyśmy.
To jak Redditor Addu zauważyłjest przeciwieństwem rzeczywistości, w której pijani ludzie – którzy podczas upadku znacznie częściej ściskają swoją szmacianą lalkę – doznają znacznie mniej obrażeń po uderzeniu o ziemię niż ci, którzy są spięci.
Inni wskazywali, że jest to podobne do norweskiego sportu Døds Diving (nurkowanie śmierci):
Ważne, że to działa. I to jest głupie. I z tego powodu zasługuje na zachowanie, a wielu z nich Helldivers 2 Społeczność ma nadzieję, że programista Arrowhead nie rozwiąże problemu. Ona powinienoczywiście dlatego, że ich gra nie działa poprawnie. Ale nie powinni.
Shams Jorjani również się z tym zgadza. który przejął zarządzanie Arrowhead w maju tego roku. Na Twitterze (nieformalnie X) cytował te nieoficjalne Piekło nurka Konto Ostrzeżenia Helldivers’ zgłosi błąd, dodając: „Czy możemy to zatrzymać?” i oznaczył to w swojej firmie.
W odpowiedzi do kogoś w dalszej części wątku: – nalegał Jorjani że błąd/funkcja musi zostać zachowany. „Jeśli zajdzie taka potrzeba, dodamy nadmuchiwane sprężyste poduszki rozkładane pod pachami lub coś w tym rodzaju. Pospiesz się! Mamy technologię.
Ktoś inny sugeruje, że jako dyrektor generalny powinien po prostu wydawać rozkazy, aby zachować sztuczkę emocjonalną i nie dawać zespołowi wyboru. „Co za okropny sposób na prowadzenie studia gier pełnego inteligentnych i kreatywnych ludzi” on odpowiedział.
Ta nowa sztuczka ma obecnie dopiero jeden dzień. Dlatego ciekawie będzie zobaczyć, czy Arrowhead naprawi błąd, pozostawi go lub rozwiąże, czyniąc z niego bardziej ukierunkowaną funkcję.
.