Poczta Polska ma pełne ręce roboty. Rośnie liczba wysyłanych paczek – Polacy zdecydowali się na zakupy w sieci.
/.Bartosz Krupa /.East News
W szczycie wakacyjnym liczba wysyłanych paczek może wzrosnąć o 70%. Poczta Polska dostarcza cotygodniowe informacje. Dodała, że już działa 550 punktów przyspieszonych dla usług kurierskich, głównie w handlu elektronicznym, a 650 z nich od 15 grudnia.
Na tegorocznym szczycie paczek Poczta Polska spodziewa się, że Polacy znów będą polegać na e-zakupach, podobnie jak w poprzednich latach.
Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej, powiedział, że firma koncentruje się na rozwoju usług, które mogą przynieść korzyści branży e-commerce. „Ma to szczególne znaczenie w okresie przedświątecznym, kiedy to liczba nadanych paczek wzrosła już o 50% w porównaniu do innych tygodni w roku i spodziewamy się ich jeszcze więcej w kolejnych tygodniach” – powiedział wiceprezes.
The Post poinformował, że rozszerza katalog usług, z których można korzystać przede wszystkim w szybkich oknach. W całym kraju Poczta Polska zgłosiła 550 takich punktów, a wkrótce będzie ich więcej, bo od 15 grudnia jest już 650 punktów – poinformowano.
Dodano, że klienci odbierający przesyłki w ramach usługi odbioru w punkcie początkowo mieli do dyspozycji dedykowane liczniki, osoby nadające paczki za pośrednictwem platformy Envelo z wykorzystaniem elektronicznego systemu nadawczego lub aplikacji Wyślij Wyślij. „Teraz, zwłaszcza w okresie szczytu paczkowego, wszyscy klienci nadający paczki na poczcie mogą korzystać z takich udogodnień. Ze względu na bardzo pozytywną reakcję klientów na to rozwiązanie, pełna i priorytetowa realizacja usług paczkowych w tych specjalnych kasach będzie prowadzona na stałe”. wyraźny.
Zdaniem Poczty Polskiej to rozwiązanie ma przyspieszyć i usprawnić obsługę w okresie szczytu świątecznego, „kiedy liczba paczek może wzrosnąć nawet o 70% tygodniowo”.