Sport
Studenci z Youngstown potrzebują gwarancji sukcesu | Wiadomości, sport, praca
DROGI REDAKTORZE:
Podczas gdy nauczyciele w Youngstown nadal strajkowali i odmawiali powrotu do swoich klas i nauczania, powinniśmy pamiętać, że jest to okręg szkolny, który przez dziesięciolecia znajdował się wśród najgorszych okręgów szkolnych w Ohio pod względem wyników w nauce na praktycznie wszystkich poziomach nauczania i umiejętnościach. Niezwykle niepokojący jest fakt, że nasi uczniowie klas trzecich w Youngstown rok po roku osiągają słabe wyniki w czytaniu i matematyce, znacznie gorzej niż w niemal każdym innym okręgu hrabstwa Mahoning.
Od urodzenia do trzeciej klasy dzieci uczą się czytać. Od klasy trzeciej dzieci czytają, aby się uczyć. Fakt, że w szkołach miejskich w Youngstown często 70 procent lub więcej uczniów nie osiąga umiejętności czytania na poziomie podstawowym do trzeciej klasy, naraża te małe dzieci na ciągłe problemy z nauką i niepowodzenia w kolejnych latach.
Trzeba przyznać, że szkoły miejskie w Youngstown mogłyby mieć na wyciągnięcie ręki znacznie bardziej wymagającą grupę uczniów niż szkoły w Boardman w Polsce, Canfield, Austintown i inne szkoły. Ale dlaczego nasi profesjonalni nauczyciele i administratorzy w Youngstown nie mogą zdać sobie sprawy, że sposób, w jaki nadal nauczają, po prostu nie działa, i zamiast tego agresywnie spróbować czegoś innego? Dlaczego nasi nauczyciele szkół podstawowych w Youngstown nie mogą osiągnąć poziomu umiejętności czytania i matematyki w trzeciej klasie porównywalnego z wynikami ich rówieśników z innych okolicznych okręgów?
Nie potrzebujemy wymówek; Potrzebujemy wydajności i wyników. Przestań obwiniać „ubóstwo”, „rodzinę”, „życie rodzinne” itp. Bądź innowacyjny i znajdź sposoby na złagodzenie wszelkich problemów, jakie mogą mieć te małe dzieci. Może dłuższe dni szkolne? Szkoła całoroczna? Cokolwiek im potrzeba, po trzech latach szkolenia w szkołach w Youngstown pod okiem naszych nauczycieli w Youngstown potrafią czytać i liczyć na poziomie porównywalnym z innymi młodymi kolegami z pobliskiej klasy.
Strajkujący nauczyciele krzyczeli: „Chodzi o dzieci!” Nie, nie chodzi. Strajki dotyczą ciebie. Gdyby chodziło o dzieci, usłyszelibyśmy zapewnienia ze strony związku nauczycieli, że uczniowie rzeczywiście osiągną lub przekroczą poziom wyników w nauce osiągany przez nauczycieli i uczniów w sąsiednich okręgach, jeśli zarząd zapewni to, co jest potrzebne.
Żadnych więcej wymówek. Dowiedz się, dlaczego to nie działa w Youngstown, usiądź i napraw to.
A może odważysz się wyeliminować w 2027 r. awanse społeczne czwartej klasy dla wszystkich uczniów z Youngstown, którzy nie osiągną poziomu umiejętności czytania i matematyki w trzeciej klasie Ohio? Czy sprawiedliwe jest przedstawianie tych dzieci jako 8–9-latków, których przeznaczeniem jest latami zmagać się z porażką i ponosić porażki, zwłaszcza dlatego, że nie udało się im skutecznie nauczyć czytania przez pierwsze trzy lata nauki w waszych klasach?
PAWEŁ WITKOWSKI
Canfielda
Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”