Connect with us

Sport

Struthers kupuje karetkę pogotowia | Wiadomości, sport, praca

Published

on

Struthers kupuje karetkę pogotowia |  Wiadomości, sport, praca


Struthers – Miasto niedawno kupiło używaną karetkę pogotowia, aby zrekompensować długi czas reakcji na telefony, chociaż niektóre części nadal pasują do siebie.

„Co najważniejsze, chcemy jak najszybciej zawieźć pacjenta do szpitala” – powiedział Bob Benson, miejski inspektor ochrony.

Jednak ten cel okazywał się czasami zniechęcający, głównie z powodu ogólnokrajowego niedoboru personelu ratownictwa medycznego. Ponadto potrzebnych jest więcej wolontariuszy EMT i sanitariuszy, aby konsekwentnie obsługiwać pojazd – i świadczyć kluczowe usługi w całym hrabstwie Mahoning – wyjaśnił Benson w zeszłym tygodniu.

Co gorsza, Lane LifeTrans, która ma umowę z Boardmanem, zrezygnowała z usług Struthers, Hubbard, Coitsville, Lowellville i Campbell na początku zeszłego lata. Dodatkowym problemem był spadek liczby prywatnych firm pogotowia ratunkowego, powiedzieli urzędnicy.

Zużyta karetka byłaby używana „w ostateczności”, gdy inna karetka jest niedostępna. Zakup był również konieczny, ponieważ MedStar Ambulance Inc. ma pojazd do obsługi Struthers i Campbell, dodał Benson.

Joseph Lane, Lane Life Trans

Prezes i dyrektor naczelny ratowników medycznych powiedział w liście z maja, że ​​stres związany z dwuletnią pandemią COVID-19 w połączeniu z napiętym rynkiem pracy uniemożliwił firmie utrzymanie wystarczającej liczby pracowników, aby kontynuować obsługę tych obszarów.

CZAS JEST NIEZBĘDNY

W pełni wyposażony pojazd został zakupiony około cztery miesiące temu, aby skrócić czas potrzebny służbom ratunkowym na dotarcie na miejsce zdarzenia, co zajęło nawet 30 minut – sytuacja, którą Benson określił jako „nie do zaakceptowania”.

„Próbujemy zbudować solidną siłę roboczą” – powiedział, dodając, że takie niedobory kadrowe istnieją również dlatego, że niektórzy ratownicy medyczni przechodzą na emeryturę.

Miasto ma siedmiu lub ośmiu sanitariuszy i sanitariuszy podpisanych do kierowania pojazdem na telefony alarmowe, których celem jest dotarcie do około 30 pracowników. Osoba musi mieć co najmniej podstawowy poziom EMT, aby odpowiadać na połączenia, kontynuował Benson.

READ  FIFA Najlepsze wyniki głosowania: Kto wybrał wszystkich trenerów, kapitanów

Zauważył, że początkowy koszt wyniósł około 50 000 $ – 25 000 $ za pojazd, a resztę za nosze, defibrylatory i inny niezbędny sprzęt.

Od momentu dołączenia do floty miasta karetka odpowiedziała na około 20 wezwań, chociaż wcześniej nie była wykorzystywana do udzielania wzajemnej pomocy sąsiednim społecznościom. Mimo to prawdopodobnie w pewnym momencie zostanie wykorzystany do tej funkcji, zauważył komendant straży pożarnej Mike Agnone.

Kiedy nadchodzi duży napływ telefonów, dokłada się wszelkich starań, aby mieć wystarczającą liczbę pracowników, aby odpowiedzieć. W razie potrzeby skontaktujemy się z Połączonym Okręgiem Straży Pożarnej Rezerwy Zachodniej (w Polsce) lub innym pobliskim wydziałem, aby pomóc, zauważył Agnone.

„Wszyscy staramy się sobie nawzajem pomagać” – powiedział szef, dodając, że jego dział był czasami przytłoczony kryzysem EMS.

BRAK PRACOWNIKÓW

Agnone zachęcał każdego, kto jest sanitariuszem lub ratownikiem ratowniczym i jest zainteresowany serwisowaniem karetki pogotowia w mieście, aby zadzwonił do straży pożarnej pod numer 330-755-2122.

Starając się rozwiązać problem niedoboru personelu, Boardman Township Trustees wysłali pod koniec kwietnia list do komisarzy hrabstwa Mahoning, wzywając ich do przeprowadzenia rozmów z władzami hrabstwa, wsi i władz lokalnych na temat możliwości pogotowia ratunkowego w całym stanie. Korespondencja przytaczała obawy różnych komendantów straży pożarnej dotyczące pomocy medycznej w nagłych wypadkach, a także Cardinal Joint Fire District z siedzibą w Canfield, która szukała dodatkowych dochodów podatkowych w prawyborach 3 maja, aby zatrudnić więcej personelu medycznego.

„W świetle tych wszystkich problemów uważamy, że (ratunkowe usługi medyczne) najlepiej rozwiązać regionalnie” – czytamy w liście. „Mamy nadzieję, że pracując razem, możemy skontaktować się z innymi społecznościami i firmami prywatnymi, aby omówić i opracować ogólnostanową strategię, która pomoże każdej społeczności uzyskać wysokiej jakości i opłacalne usługi (pogotowie ratunkowe)”.

READ  Pracownicy pozostają: 24 byłych HC jest asystentami w Mahoning Valley | Wiadomości, sport, praca

[email protected]

Dzisiejsze najświeższe wiadomości i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej



Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *