Zabawa
Streaming idzie, gdy konsumenci ograniczają płatne usługi
Ponieważ konsumenci ograniczają płatne usługi, dane PYMNTS pokazują, że streaming musi iść w pierwszej kolejności.
kontekst
Subskrypcyjne usługi przesyłania strumieniowego stają w obliczu trudnej walki z rezygnacją. Netflixana przykład sprawdza nadchodzące anulowania, gdy rozprawia się z udostępnianiem haseł.
„Będą obecni członkowie, którzy nie będą zadowoleni z tego posunięcia” – powiedział dyrektor operacyjny Grzegorz Peters powiedzieli analitycy o pierwszej Wywołanie wyniku zeszły tydzień. „Będziemy świadkami pewnego rodzaju reakcji porzucenia na to. Uważamy, że jest to podobne do tego, co widzimy, gdy podnosimy ceny. To da nam zwiększoną emigrację na pewien okres czasu”.
Jednak inne usługi przesyłania strumieniowego twierdzą, że nie muszą się zbytnio martwić anulowaniem, nawet jeśli zwiększają koszty, jakie konsumenci płacą za usługę. Na przykład na Disneyajest najnowszy Wywołanie wynikuówczesny dyrektor generalny Bob Chapek twierdził, że to nie problem.
„Nasza historia pokazuje, że kiedy podnieśliśmy ceny w naszych firmach zajmujących się transmisją strumieniową, nie zwiększamy znacząco rezygnacji ani odwołań” – powiedział Chapek.
Firma nie udostępniła żadnych konkretnych statystyk dotyczących współczynników rezygnacji.
Poprzez liczby
Wyniki badań z nowego badania przeprowadzonego przez PYMNTS „Poradnik dotyczący płatności za rachunki w jednym miejscu: czynniki decydujące o priorytetach płatności konsumenckich„Współpraca z karta MasterCardodkryli, że kiedy konsumenci nie mogą opłacić wszystkich rachunków, pierwszą rzeczą, jaką robią, jest anulowanie subskrypcji transmisji strumieniowej. Większość (55%) respondentów stwierdziła, że anulowałaby subskrypcje transmisji strumieniowych, gdyby musiała obniżyć rachunki, które otrzymują co miesiąc, większy odsetek niż jakakolwiek inna usługa.
Ponadto tylko 17% respondentów stwierdziło, że zapłaciłoby w całości swoje rachunki za subskrypcję transmisji strumieniowej w porównaniu z innymi rachunkami, co stanowi niższy odsetek niż jakakolwiek inna usługa.
Dane PYMNTS: dlaczego konsumenci próbują portfeli cyfrowych
Badanie PYMNTS, New Payments Options: Why Consumers Are Trying Digital Wallets, wykazało, że 52% konsumentów w USA wypróbowało nową metodę płatności w 2022 r., a wielu zdecydowało się wypróbować cyfrowe portfele po raz pierwszy.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.