Najważniejsze wiadomości
Strategia wieloformatowa napędza ekspansję SPAR w Polsce
ZAPISAĆ Strategia wieloformatowa, Włączenie własnych i niezależnych sklepów detalicznych jest siłą napędową ekspansji w Polsce.
Strategia koncentruje się na lokalnej przedsiębiorczości i dostawcach oraz oferuje konsumentom dobre doświadczenia zakupowe dzięki szerokiej gamie świeżych i lokalnych produktów.
SPAR otworzył niedawno nowe supermarkety w Warszawie i Wrocławiu, każdy o powierzchni handlowej około 500 metrów kwadratowych.
Oba sklepy oferują lokalne produkty i przysmaki, odpowiadające zarówno na potrzeby mieszkańców, jak i turystów.
Asortyment pieczywa obejmuje produkty wypiekane w sklepie, a także wypieki z lokalnych piekarni.
Lokalna przedsiębiorczość
Wayne Hodson, Prezes Zarządu, powiedział o programie ekspansji: „Stale rozwijamy sieć, szukamy nowych lokalizacji i wspieramy naszych niezależnych detalistów.
„Stawiamy na polską przedsiębiorczość – zarówno nasi detaliści, jak i producenci to często firmy rodzinne z tradycjami. Na półkach naszych sklepów klienci mogą znaleźć wiele wysokiej jakości polskich produktów oraz szeroką gamę produktów marki własnej SPAR”.
Detalista otworzył również w Pacanowie sklep spożywczy, w którym można kupić szeroką gamę owoców i warzyw, świeże mięso oraz wędliny.
To drugi sklep SPAR w mieście, który koncentruje się na ładowaniu w powierzchni handlowej o powierzchni 167 stóp kwadratowych.
Rozbudowa sieci
W marcu tego roku SPAR otworzył kilka supermarketów EUROSPAR w różnych częściach kraju, w tym sklepy własne i niezależne.
Wśród tych otwarć znalazł się supermarket EUROSPAR o powierzchni 1400 mkw. W Poznaniu, dawny sklep Piotr i Paweł.
Sklep sprzedaje ponad 20 000 artykułów, w tym mieszankę artykułów spożywczych i świeżych produktów. SPAR dodał, że specjały od lokalnych dostawców uzupełniają asortyment importowanych produktów.
Gama produktów świeżych obejmuje owoce i warzywa, sery, ryby, pieczywo i słodycze, a dział gotowych do spożycia oferuje popularne lokalne specjały.
Sklep wyposażony jest w nowoczesne systemy chłodzenia i oświetlenia. W piekarni i obszarach świeżych produktów zastosowano naturalne materiały, aby poprawić atmosferę sklepu.
Otwarcie sklepu w Poznaniu nastąpiło po otwarciu kolejnego supermarketu EUROSPAR w Gdańsku, który również został przebudowany z sieci Piotr i Pawel.
W Toruniu niezależny detalista dokonał konwersji dwóch sklepów Piotr i Pawel na format supermarketu EUROSPAR.
SPAR Polska dodał, że zamierza utrzymać tempo wzrostu przez cały rok i oczekuje współpracy z niezależnymi detalistami.
© 2021 Europejski magazyn supermarketów – odkryj więcej Znak towarowy Historie, klikając tutaj. Artykuł autorstwa Dayeeta Das. Kliknij subskrybować aby się zalogować ESM: europejski magazyn supermarketów.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.