Świat
Stek wielkości karty kredytowej podawany jako posiłek podczas podróży w klasie biznes o wartości 5000 USD
Po wejściu na pokład samolotu Korean Air w klasie biznes z Hawajów do Korei Południowej, pasażer udostępnił zdjęcie swojego rozczarowującego posiłku podczas lotu, który zawierał stek wielkości karty kredytowej.
Koreańczyk z Korei Południowej wydał podobno 6,48 miliona won (około 5 016 USD) na jeden Lot w klasie biznes, ponieważ była to jego pierwsza podróż od dwóch lat z powodu pandemii COVID-19. Mężczyzna nie mógł się doczekać obsługi pokładowej i był oszołomiony, widząc jego rozczarowujący posiłek.
Zdjęcie, które udostępnił na forum internetowym 13 czerwca, pokazuje jego stek z małym dodatkiem warzyw i pokrojonymi w plasterki ziemniakami. Mężczyzna położył swoją kartę kredytową obok jedzenia w celu wizualnego porównania.
„To menu stek klasy biznesowej. Patrząc wstecz, wciąż jestem w szoku” – powiedział mężczyzna napisał.
Więcej od NextShark: Obrazy Pikachu stworzone przez sztuczną inteligencję są najdalsze od Kawaii
Mężczyzna twierdził również, że on i inni pasażerowie nie byli w pełni pod warunkiem z kocami lub napojami alkoholowymi podczas lotu. Podczas posiłku kilku pasażerom powiedziano, że nie ma makaronu błyskawicznego. Mężczyzna wierzył, że żywność jest racjonowana podczas lotu, twierdząc, że winogrona były rozdawane pojedynczo, a ser był pokrojony na cienkie plasterki sashimi.
Pomimo niezadowolenia z jedzenia i picia na pokładzie, mężczyzna pochwalił członków załogi za ich pozytywne nastawienie. Wspomniał też, że zawsze się uśmiechali, otrzymując liczne skargi.
„Nie chcę, aby pojawiły się jakiekolwiek nieporozumienia, ponieważ obsługa stewardes była nadal najlepsza” – powiedział mężczyzna na forum.
Więcej od NextShark: Film przedstawiający mężczyznę z Singapuru śpiewającego chrześcijańskie pieśni religijne w samolocie w trakcie lotu wywołuje debatę
Korean Air znalazło się ostatnio pod ostrzałem za słabą obsługę podczas lotów z kilkoma pasażerowie narzekają o braku zaopatrzenia na pokładzie.
„Poprosiłem o koce, ponieważ było zimno, a stewardessa powiedziała, że nie może i ciągle przepraszała” – powiedział jeden z pasażerów.
„Nawet jeśli poprosisz o napoje takie jak cola i sok, nie możemy ich zapewnić. Jedna puszka napoju jest podzielona na trzy filiżanki” – powiedziała anonimowa stewardesa Korean Air na Blind, społeczności internetowej dla pracowników. „W przypadku lotów długodystansowych brakuje nawet wody butelkowanej. Kierownik, który zamówił sprawę w oddziale z powodu braku napojów za granicą, został ukarany dyscypliną i musiał zapłacić za rzeczy z własnej kieszeni”.
Więcej od NextShark: „Przepraszam, że dali mi bilety, a nie ty, bo jesteś biedny”: Streamer grający w grę na koncercie BTS wkurza ARMY
Tymczasem rzecznik prasowy Korean Air powiedział Blindowi, że pandemia COVID-19 jest odpowiedzialna za niedobór zaopatrzenia pokładowego.
„Na niektórych trasach zagranicznych nieuniknione jest, że lokalna polityka kwarantanny, taka jak zamknięcie granic z powodu COVID-19, ograniczy oferty posiłków podczas lotu tylko do lotów odlatujących z zagranicznych miejsc docelowych” – napisał.
Więcej od NextShark: TikTok of Sleep Hack opracowany przez wojsko, aby uśpić Cię w mniej niż 2 minuty, staje się wirusowy
Wyróżniony obraz powyżej Wiadomości SBS
„Organizator. Entuzjasta podróży. Rozwiązuje problemy. Miłośnik muzyki. Oddany uczony kulinarny. Nieuleczalny fan internetu. Zwolennik popkultury.”