Connect with us

technologia

Stałe kąty kamery w grze Resident Evil Kart sprawiają, że jest to uroczo frustrujący klasyk

Published

on

Stałe kąty kamery w grze Resident Evil Kart sprawiają, że jest to uroczo frustrujący klasyk
Ist das <em data-lazy-src=

W Ars jesteśmy wielkimi fanami emulatorów i hacków ROM, które w ten czy inny sposób faktycznie poprawiają ograniczenia klasycznych gier. Jednak dzisiaj zakochaliśmy się w Super Mario Kart Łatka ROM, która po prostu czyni grę znacznie, znacznie gorszą.

Dzwoni wieloletni haker Super Mario Kart, MrL314 Karta Resident Evil „najgorsza rzecz, jaką kiedykolwiek stworzyłem” i nietrudno zrozumieć, dlaczego. Jak sugeruje tytuł, łatka ROM zastąpiony Super Mario Kartto zwykła kamera śledząca zakładana na ramię z czymś podobnym niezręczne „ujęcia perspektywiczne” pod stałym kątem z oryginalnej konsoli PlayStation 1 mieszkaniec Zło Gry. Perspektywa automatycznie przełącza się między stałymi kamerami na torze, gdy kierowca przemieszcza się z sekcji na sekcję, co zmusza Cię do oceniania zakrętów i przeszkód pod bardzo dziwnymi kątami.

Karta Resident Evil Wypuść zwiastun.

MrL314 pisze, że pomysł na ten hack zrodził się z czasu spędzonego na „badaniu, jak działa system kamer”. Super Mario Kart Działa” w ramach rozwoju imponujący wygląd Super Mario Kart Deluxe. On pierwszy opublikował film koncepcyjny systemu kamer stałych w SMK w lipcu ubiegłego roku, wcześniej Dzieli się wczesnym prototypem ze swoimi zwolennikami na Patreonie.

Powiedział wtedy: „Gra w tę grę to koszmar, ale szczerze mówiąc, mógłbym wypuścić jej dopracowaną wersję, bo, szczerze mówiąc, jest całkiem fajna”. W środę wcielił ten plan w życie, Wydanie ostatecznej wersji Karta Resident Evil Publicznie jako łatka ROM (która wymaga oryginalnej łatki amerykańskiej bez nagłówka). Super Mario Kart ROM, aby można było odtworzyć).

Uważaj, gdzie idziesz!

Po rozegraniu dzisiejszego popołudnia nowo wydanej publicznej wersji hacka, mamy wrażenie, że MrL314 nie docenia tego, jak trudna jest gra ze stałym kątem kamery. Kaprysy skalowania Trybu 7 na Super Nintendo oznaczają, że Twój zawodnik jest często zredukowany do małej plamki pikseli, co daje jedynie niejasne wskazanie jego prawdziwej pozycji i orientacji na torze (połączenie z tym modem do Trybu 7 o wysokiej rozdzielczości może mieć pomógł). pod tym względem). Następnie, gdy już przyzwyczaisz się do nawigacji w jednej perspektywie, kamera nagle przeskakuje do nowej pozycji i kąta, zmuszając cię do zmiany orientacji w locie.

Nowa perspektywa sprawia, że ​​ten nawiedzony dom jest jeszcze bardziej przerażający.
Powiększać / Nowa perspektywa sprawia, że ​​ten nawiedzony dom jest jeszcze bardziej przerażający.

Jednak po krótkiej praktyce odkryłem, że ten tryb „koszmaru” nie jest niemożliwy. Po kilku wyścigach próbnych udało mi się zająć pierwsze miejsce na dwóch pierwszych torach Mushroom Cup (przynajmniej na 50 cm3), zanim ostatecznie zrezygnowałem z Ghost Valley 1 i jej zniszczalnych barier bocznych. Gracze, dla których jest to zbyt przytłaczające, mogą również oszukiwać, patrząc na solidne trzy czwarte Świetny teren-Styl Widok mapy w dolnej połowie ekranu.

Jeśli nic innego, Karta Resident Evil sprawia, że ​​zastanawiamy się, jakie inne klasyczne gry mogłyby zyskać nowe życie po prostu zmieniając kąt kamery. Widzieliśmy już wersje Super Mario Bros. rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby I Wyścigi cnót grał z dynamicznej perspektywy „kamery na żywo” w grze. Ale co powiesz na nową interpretację? Gwiazda Lisa 64 jako strzelanka z widokiem z góry lub jako pierwszoosobowa wersja VR Pompon bąbelkowy? Tutaj nie ma ograniczeń, ludzie.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *